Da Dude":20v7wrpl said:Loading…
www.marktplaats.nl
Verkoper verkoopt Daytona twin en Sega Rally twin (en nog wat andere meuk)
DLX":20v7wrpl said:Ik zeg 3; Jamma+, wat een controlpanel haha;![]()
DLX":n66evthw said:
staat al op gereserveerd. En nee, ik ben niet de koperDa Dude":dg1rs1gw said:De Tetrislamp die Ckong in zijn arcade staat, heeft een kenis van mij te koop gezet op marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... b9c5b7a618
Da Dude":dibil4ex said:Voor degene die denkt dat deze Goude met diamanten cab het echt waard is.
sipertech voo 1200 :shock: :shock: :shock:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
DLX":24p9c8m0 said:Da Dude":24p9c8m0 said:Voor degene die denkt dat deze Goude met diamanten cab het echt waard is.
sipertech voo 1200 :shock: :shock: :shock:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Niks mis mee; mooi controlpanel, mooie blauwe fan (sorry speakers), dikke subwoofer, hij kan praten, 123 miljoen emulatoren, en een geweldige prijs... inclusief breedbeeld scherm van 22 inch. Ik zeg doen!
studentzki":399iy3ar said:Loading…
link.marktplaats.nl
Netjes gemaakt, kan niet anders zeggen. Wel aan de prijzige kant, maar met CRT!
Zie je niet vaak...