What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Da Dude":39xgmzrs said:
het kwartje waar ik dus niet op heb gelet.
Yup, de typos staan niet in de titels maar het vermaak is te vinden in de ad zelf : "2 foto afdruk maschiene it 8000 alle fotos en alle memori carts en usb en cd"
Mooi man google translate ;)

Ben zelf ook dyslectisch maar gelukkig niet te lui om me eigen crap ff na te lezen en te corrigeren.

dyslexics_are_teople_poo_t_shirt-r9236d8656ede4afabcfde082fafe34cc_8nh9e_512.jpg
 
Nee, het grappige is dat iemand een opmerking maakt over spelfouten met een spelfout erin.
 
Voor mijn gevoel is iedereen tegenwoordig dyslectisch en hebben ze allemaal ADHD :P of het echt zo is dat vraag ik me af.....
 
Ik heb toevallig ADHD en dyslexie maar de ADHD zit echt in de familie (oma van 90 die niet stil kan zitten) en ik ben voor dyslexie al getest toen ik 8 was terwijl tegenwoordig veel scholieren zich laten testen en expres de test verneuken om zo de privileges die dyslectici hebben bij pta's en examen te kunnen gebruiken. (O.a. extra tijd en werken met de pc) En qua ADHD diagnose is alles ook fucked up. Veel mensen worden als ze iets drukker zijn gelijk bestempelt met ADHD en krijgen retalin maar retalin werkt bij niet adhd'ers als speed....

Ik zal vanaf nu nooit meer iemand verbeteren op z'n spelling 8)
 
Mijn kids hebben niks (zover ik weet), maar hoeveel moeders bijna hopen dat hun kind wat heeft op school is gewoon ziekelijk.
Ik weet dat sommige kinderen echt wat hebben (een "stempeltje") Maar er zijn er een stel ouders die ongetest staan te drammen over hun kids (waar ze bij staan).

Ik vindt het gewoon kindermishandeling
 
De vraag is, is dat ook echt zo? Hebben deze mensen echt dyslexie en hebben deze mensen echt ADHD? Je ziet namelijk tegenwoordig een force stijging in het aantal dyslecten en ADHD-ers, tenminste deze diagnose is gesteld bij die mensen.... of het echt zo is?!... daar is nog niet iedereen over uit...

En Ritalin is de grootste teringzooi die er is.... maakt mensen kapot.

Maar goed waar ging het ook alweer over :P
 
Nou, laat ik het zo zeggen, de kinderen die echt wat hebben, staan de ouders het niet bij elke gelegenheid te verkondigen. De rest wel die wel elke gelegenheid aangrijpt om over hun stempelkinderen te praten, moet je mijden.

Maar blijft een moeilijk onderwerp. Ik ken kinderpsychologen, leraren op speciale scholen. En vaak ligt het volgens hun (dyslexie niet meegerekend) aan de opvoeding. alleen niemand tegenwoordig kan tegen kritiek, dus gooi je het daar op.
p.s. ik ben niet dyslectisch, ik weet gewoon niet hoe je het schrijft.
 
Nou ik ben wel erg blij dat ze bij mij erachter zijn gekomen dat ik ADHD heb. Zonder medicatie had ik nooit VWO kunnen doen denk ik. Het oudste zoontje van mijn nicht is pas 8 en ze zeggen nu ook al dat die een speciale vorm van dyslexie heeft waardoor die ook niet goed kan rekenen en nieuwe dingen leren..... Dat kind is gewoon niet zo snugger of het moet nog komen. Je kan nooit een kind bestempelen met iets aangezien een kind zich nog sterk ontwikkelt. Ze dachten ook in groep acht dat ik net vmbo kon doen.... Terwijl ik nu met ease VWO doen. Als je kind iets afwijkt is dat compleet normaal, alleen de extreme gevallen verdienen aandacht op die leeftijd...

En over ADHD, ik kan me niet voorstellen hoe het is om geen ADHD te hebben. Als ik geen medicatie genomen heb en gedwongen stil moet zitten heb ik gewoon zo'n drang om te bewegen als dat een mens jeukende muggenbulten wilt krabben. Maar ik kan ook niks in mijn omgeving echt buitensluiten. Ik hoor alles en dit kan soms enorm storend zijn (snotneuzen van medeleerlingen tijdens proefwerken) maar ook handig. Ik kan nog genoeg over echte ADHD vertellen maar dat is onnodig. Enige wat ik wil zeggen is, ADHD heeft in mijn ogen veel meer voordelen dan nadelen (bij mij dan) mits je ermee kan omgaan en echt maar minder dan de helft van de mensen die bestempelt zijn met ADHD hebben het.

Maar nu gaan we wel een beetje off-topic :)
 
<offtopic> toevallig was ik ook voor beide gediagnosticeerd; ADHD en dyslectie. Ik zie wel duidelijk een verband tussen te onrustig zijn in de kop en daardoor 'druk' zijn en te druk in de kop en minder goed kunnen lezen/schrijven. Moet wel zeggen dat ik van beide redelijk af ben of het onder controle heb gekregen in de jaren.
Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest ;) </offtopic>

ontopic heb ik niets te zeggen ;)
 
Oooh dan weet ik dat ook weer :) De gameplay van dat deel is anders/slechter?
 
Nja, heb het nog niet gespeeld, dus wat betreft gameplay weet ik het niet.
Ik weet wel dat het alleen een Cave licentie heeft en niet door Cave is gemaakt, wat voor velen al genoeg reden is om het slechter te reviewen.
 
Back
Top