What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
En dan kan ik het niet laten zo'n knakker even te testen en op de man af te vragen of het echt geen conversie is. En zie hier het antwoord :
----
Hallo

Het betreft een originele aes geen conversie

Geheel compleet en in in goede staat

Groetjes Bart
----
 
Grappig ik kreeg exact hetzelfde bericht als Mart.. en daarna deze :

Hallo

Graag ontvang ik een bieding.

Hij staat net op marktplaats wil eerst even kijken wat het gaat doen.

Ik weet wat de catalogus waarde doet.

Voor een leuk bod gaat de game weg.

Groetjes Bart
 
Hallo

We hebben een gamewinkel in gouda.

En kopen games in van klanten.

Deze hebben we ingekocht van een gameverzamelaar die zijn games aan het verkopen is en waar wij regelmatig zaken mee doen.
En deze persoon is behoorlijk netjes op zijn spullen en heeft veel verstand van deze spullen.

En heeft mij verzekerd dat het een aes is.

En voor 100% werkt.

Zelf heb ik er niet veel verstand van voor mij is het handel en moet uiteraard weer doorverkocht worden ben zelf geen verzamelaar.

Ik heb begrepen dat als het een conversie is dat vaak het boekje ontbreekt en dat de cassette blauwe randen heeft en de sticker niet glanst enz.
En de afbeeldingen niet kloppen van de doos en boekje.

Wil ook eventueel nog extra foto's sturen.

Laat het maar weten.

Groetjes Bart
 
Heb de verkoper (Bart) inmiddels gebeld.
Heb deze Conversie ooit geruild met een man(weet de naam niet meer) uit Gouda tegen wat Dreamcast games.
Hij heeft deze blijkbaar verkocht aan Bart. Zijn beschrijving klopte met die van mij..(lang, kaal en verlegen).
De verkoper heeft mij verteld dat hij niet wist dat ie nep was en zou de advertentie verwijderen.

Zo zie je maar...Het is een kleine wereld :)
 
stevuns":4kvueg8a said:
Heb de verkoper (Bart) inmiddels gebeld.
Heb deze Conversie ooit geruild met een man(weet de naam niet meer) uit Gouda tegen wat Dreamcast games.
Hij heeft deze blijkbaar verkocht aan Bart. Zijn beschrijving klopte met die van mij..(lang, kaal en verlegen).
De verkoper heeft mij verteld dat hij niet wist dat ie nep was en zou de advertentie verwijderen.

Zo zie je maar...Het is een kleine wereld :)

Goed gedaan!, deze verkoper was wel van goede wil had ik het idee, maar wist niet precies wat hij er mee aan moest..
 
jammer van de slechte foto's, maar zeker veel leuks.
SF2 flipper, maarja dat zie je dus niet aan de foto's
 
rklok":224eoazk said:
Grappig ik kreeg exact hetzelfde bericht als Mart.. en daarna deze :

Hij staat net op marktplaats wil eerst even kijken wat het gaat doen.

Ik weet wat de catalogus waarde doet.

Voor een leuk bod gaat de game weg.

Groetjes Bart

Daar gaat het mis, hij weet wat de "catalogus waarde doet", echter koopt hem in voor een prijs die alleen al voldoende is om te weten dat het niet om een origineel gaat.... Een originele MS1 ben je zo kwijt voor die "catalogus" waarde, dat wist diegene die hem aan deze handelaar had verkocht ook wel....

Dus waar ligt dan de fout he :twisted:
 
Van beusen veilingen heeft een groot aantal cabs die vanaf tweeuur aflopen. Ik heb zelf twee op het oog maar ophalen zit er wss niet in.
 
Hmm.. die ga ik proberen te scoren. Zal leuk staan naast de Afterburner die ik al in het NGC heb staan. Ziet er op de foto's wel erg stoffig uit, maar wie weet..
 
Chapddr":9pdg9bwn said:
Als je wil lachen moet je eens de andere advertenties van de kerel lezen. Ik lag in een scheur ;)

zelf had ik vandaag een turkse kerel aan de telefoon die me letterlijk vertelde dat ie m'n fiets wou kopen voor z'n vrouw ... omdat de fiets die hij had gestolen op het station niet in orde was.... WTF!!!
 
Silent hill, atx, San Fransisco Rush. Zijn toch leuke kasten. Waarom lach je dan in een deuk?
----kwartje is hier nog niet gevallen---
 
rklok":3etkx3ma said:
Chapddr":3etkx3ma said:
Veel spellingsfouten. expletatie is gestopt etc.

spellingsfouten bestaan niet :)

Touché

Ik heb dyslexie en maak vaker zo'n spelfouten ( :D ) zoals belangerijk en uitgevogen (ipv uitgeveegd).
 
Back
Top