What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Chapddr":1wen395k said:

Sorry, ik heb hem al gekocht. Betere monitor dan die kapotte :lol:

:?:

Wat bedoel je? Heb je dat ding gekocht waar je naar linkt? Zal toch wel niet!
 
Chapddr":gpanshfm said:

Sorry, ik heb hem al gekocht. Betere monitor dan die kapotte :lol:

Voor een "nagemaakte kast" lijkt ie anders verdacht veel op een PlugNplay TV games demopod. Bijzonder dat daar ook al replica's van bestaan ;)
 
Star wars Trilogy
http://link.marktplaats.nl/643082118

Staat ook in de advertentie 'werkt op 1 euro' .... Dat maakt het duidelijk waarom de kast niet genoeg op brengt... In de hoogtijdagen van de arcades betaalde je een kwartje voor een game; 0,50 gulden max. Nu is dat dus 2,20 gulden... Wat een bullshit.
 
Geweldige game.

Vorig jaar met me kids nog in slagharen gedaan.
jammer dat ie zo duur is. zou wat voor het NGC zijn.
 
nette prijs hoor.

Vragen mag altijd. Ik weet niet of ik altijd een antwoord heb. Dit is een Data East kast. Dat is allemaal toch net weer ff anders dan Bally/Williams.

Veel plezier ermee.
 
Back
Top