What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Cageman":vvkrtmlh said:
goatboy":vvkrtmlh said:

Hee! de verkoper is missjumjum!!! Ja, dat kan de NAC van Marc zijn, maar een aantal dingen kloppen niet: burn op de monitor, en een vreemd cp. misschien toch een eigen brouwsel?

Klopt was de mijne alleen heeft hij wel het een en ander veranderd.
Zie het duidelijk aan de bezel, is mat zwart.

Ik vind hem best ok. Niet echt mijn ding, maar zit zo te zien best netjes in elkaar. Je ziet ze echt wel veel erger. Het lijkt me overigens niet het toppunt van comfort en ergonomie...

Ik neem aan dat ze ze niet gelijk dan naar de stort brengen. Ligt het aan mij of zijn sommige beginprijzen wat aan de hoge kant?

Zeg maar gerust allemaal aan de hoge kant. MP Game company is de toko die die kasten al een paar jaar via marktplaats voor deze prijs probeert te slijten. Nu zijn ze blijkbaar failliet en wordt geprobeerd het voor dezelfde prijs te veilen?

Erg vreemd. maar als je zolang niks verkoop, ga je dan bij jezelf niet na. DUHHHH misschien zijn we wat duur......
Ik zie die advertenties al op MP staan, toen ik aan het orienteren was voor een cab een paar jaar geleden.

ff iets anders. Ik zet deze week een heleboel handhelds te koop.
voor de liefhebbers. Ik stop met verzamelen, en hou alleen degene waar ik op game.

Heeft iemand deze al op marktplaats gezien? Sega Star Wars Arcade. Op youtube een filmpje bekeken en het is best een weinig spel:

Klik hier voor linkje marktplaats

De gameplay maakt deze wat mij betreft interessant. En dat voor 550 euro. Persoonlijk vind ik dat niet slecht maar ben ook geen expert :D

Die hikaru games zijn erg vet! De breekbaarheid schrikt me wel een beetje af persoonlijk.

Ja klopt die dingen zijn wel erg gevoelig. Dat komt door die ball bearing chips die loskomen. We hebben nog een defect board liggen, ik ga hem eens een keer net als die Xbox 360 chips laten reflowen, volgens mij lost dat het het probleem op. Het is wel zo dat die Hikaru games er wel echt onwijs Arcade uit zien, idd hele vette graphics!

Die veilingen zoals op BVA zijn sneaky. Ze proberen het eerst voor de volle prijs aan te bieden omdat ze met BVA een nieuwe groep lui aanboren. Zodra de veiling voorbij is gaat het restant voor 50% opnieuw in de verkoop etc. etc.

Dat had ik toen ook al gezegd, ze proberen gewoon het onderste nog uit de kan te halen. Sneaky bastards!

Jinxz":1p8rvnf0 said:
Die veilingen zoals op BVA zijn sneaky. Ze proberen het eerst voor de volle prijs aan te bieden omdat ze met BVA een nieuwe groep lui aanboren. Zodra de veiling voorbij is gaat het restant voor 50% opnieuw in de verkoop etc. etc.

Goed om te weten. Vanuit mijn werk had ik die website al wel eens gezien maar dacht dat het echt eenmalig aangeboden werd. Met andere woorden, in de gaten houden dus, misschien zit er toch wat interessants tussen.

Back