What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Da Dude":2grbjqm0 said:

Dit is weer iets geheel nieuws. mee richting de standaard woody.
Die man verdient een apart topic.
Hoe apart zijn creaties soms ook zijn, hij is wel orgineel.

goed dat er "heel mooi" in de titel staat anders had ik de schoonheid niet gezien

Jezus, deze gast moet echt genomineerd worden voor het creëren van de meest afschuwelijke cabs! Het lijkt wel of het steeds erger wordt, mijn god!

Oh oh, wat kan ik me op marktplaats toch ergeren aan dergelijke kreten als "op onzinbiedingen wordt niet gereageerd", of "de kenner weet wat het waard is" (enz enz). Wie bepaalt er wat een 'onzinbieding' is en wat niet ? Wat is nou in vredesnaam een 'onzinbieding' in het geval van deze cab ? Al zou ik geld toe krijgen wil ik em nog niet eens hebben.

Snap niet;

1. dat iemand er 550 voor over heeft.
2. dat hij niet de exe-file meeleverd, maar wel de roms.
3. waarom hij altijd komt met nintendo/mario art/stickers op zijn cabs.
4. waarom hij er 2 heeft gebouwd zo te zien op foto 2 :p

5. dat het schijnbaar wel goed verkoopt, want hij heeft met regelmaat weer een nieuwe in de verkoop.

Grappig, ik was van de week in de gameshop en die had ook een partij gekocht en verkoopt ze nu geloof ik voor 149 of zo met diezelfde game! Nou sla je slag als je een Turbografx zoekt ;)

En dit is een echte en geen kloon ?
Dan ga ik wel ff op die bestelknop drukken denk ik :)

Ja, ik denk dat er ergens een paar pallets onder het stof vandaan zijn gekomen.
Op marktplaats staan ook twee verkopers die exact hetzelfde pakketje aanbieden. Ook NIB en met dezelfde game.

Ja, die dingen zwerven al jaren NIB rond, ook op EBay. Voor ongeveer dezelfde prijs. Zijn niet bepaald zeldzaam :-)

Back