What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik weet niet wie hij is maar op ao hadden ze het er ook al over
de prijzen zijn wel hoog moet je kijken wat hij vraagt voor een pgm igs spel :(
 
koopt ie bij jou in en duur door ;-)

flauw grapje, maar is die echt zo duur?
toch is meer in die prijzen duiken.
 
Da Dude":27o5lr49 said:
maar is die echt zo duur?

Sommige shit is zeker 2 tot 3 keer duurder dan wat je normaal op de fora (en ebay) kunt vinden.
 
ik zie het nu.
ff prijzen zitten vergelijken. Maar klopt damn das duur. Dan is een webshop als smallcab veel goedkoper.
 
Da Dude":1r3qohfw said:
koopt ie bij jou in en duur door ;-)

flauw grapje, maar is die echt zo duur?
toch is meer in die prijzen duiken.

Nee , is allemaal private stock geloof ik...
 
Das die kerel van de nedgame, had wel leuk spul had vroeger ook nog wel eens wat prototype snes spul enzo. Wel veel te duur met die dingen ook.
 
ooww dan is dat Niels, is cker wel een aardige kerel, maar leeft qua prijzen in een andere wereld. Vraagt altijd de hoofdprijs, maar zelf probeert ie het onderste uit de kan te halen, typische handelaar.
 
Lol, pb2x voor 170 euri en 4 ook.
Ik zal Henk dan maar extra dankbaar zijn voor mijn deeltje 4. Die was aanzienlijk goedkoper.
 
Toch verkocht ie gisteren een werkende "In the Hunt" voor net over de 70 € op een veiling vanaf 1 € wat dan weer een leuk prijsje is !
Ik zat mee te loeren en op het laatste moment werd hij ge-sniped , ik kon me gelukkig inhouden :lol:
 
Klopt, Hij veilt nu ook sommige PCB's met een laag begin bedrag. Helaas Pacmania gemist.
 
Hij heeft wel een hoop " non working " PCB's gewoon voor de volle mep er op en allemaal met een " vermoedelijk klein defect " .
 
lekker wazig. non working met vermoedelijk klein defect.
misschien wat negatief, maar zijn ze helemaal gaar en niet meer te redden?
 
Enn... verkocht!

(niet aan mij, btw ;-))
 
Cageman":21e03ak4 said:
Enn... verkocht!

(niet aan mij, btw ;-))

Iemand op AO. Was ook een erg leuke prijs maar heb zelf al genoeg Galuda.
 
DJ Hero 2 (alle consoles) incl. draaitafel, 20 euro bij intertoys.nl :)
 
Back
Top