A
Anonymous
Guest
Mooie aankopen Geoffrey!
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!
almighty":1wuij643 said:Mooie aankopen Geoffrey!![]()
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!
Geoffrey":3o0lnij8 said:almighty":3o0lnij8 said:Mooie aankopen Geoffrey!![]()
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!
Dankje! Heb er lang genoeg moeten naar zoeken... Maar goed heb ze nu en ze gaan niet meer wegNu nog de WonderSwan versies en het begint er op te lijken.
almighty":37qnetda said:Geoffrey":37qnetda said:almighty":37qnetda said:Mooie aankopen Geoffrey!![]()
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!
Dankje! Heb er lang genoeg moeten naar zoeken... Maar goed heb ze nu en ze gaan niet meer wegNu nog de WonderSwan versies en het begint er op te lijken.
Heb ook ff lopen zoeken, maar kon ze best nog makkelijk vinden hoor :roll:
Rano":ele6jgwo said:Hey Geoffrey, heb jij misschien neus naar het volgende?
Mijn Final Fantasy VII (mint, PAL, non-platinum) tegen jouw Final Fantasy Chronicles (NTSC/US)?
Rano":2hbu34r5 said:Waar heb je dat beeldje gekocht? Cool ding!
Ken":3dvzwle5 said:Staat ook bij mij op de kast, zeer cool ding.