Cageman":22umgbvj said:Allemaal gelukkig nieuwjaar! Ik ga een toost uitbrengen op het laten verdwijnen van de term 'nozoms'. Stomme term.
Ik stem voor Nozomi's![]()
Cageman":or2431t4 said:Mee eens. Ik stem bij deze voor afschaffing van de term Nozoms![]()
Psykick":27li47y9 said:Ja dat klopt, ik denk dat een ban hier op z'n plaats is :twisted:
Psykick":2j1253oc said:Ja dat klopt, ik denk dat een ban hier op z'n plaats is :twisted: