What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gelukkig 2014 en de beste wensen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Heren en Dames! Alvast de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar....

Morgen zal ik zeker niet aanspreekbaar zijn :)

Rustig aan en pas op met het vuurwerk en de champagne :P

Ik zie jullie in 2014!
 
Jij ook alvast de beste wensen Eddy,

Dacht dat je goede voornemen was om minder te gaan drinken Whahahahahaha :D
 
Lol Marco :) Is het ook nog steeds ;) Is nog geen 2014... Maar inderdaad; Minder bier, meer fitness, meer arcade :P
 
meer arcade is de beste wens die je iemand kunt wensen :)

dus alvast voor ht volgende jaar meer arcade gewenst voor iedereen!
 
oc48.jpg
 
Yes! Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling! Dat 2014 voor een ieder een succesvol en gelukkig jaar mag worden! :D
 
2014 wordt volgens de Japanse astrologie het heftigste gamejaar ooit! Ik zou maar in leven blijven! Geniet jongens van je geliefden, naasten en vooral van jezelf!!
 
Guys, wat een jaar hebben we met Nozomi.nl en het NGC achter de rug! Ik ben vooral blij dat er toch elke keer nieuwe leden aan blijven komen waaien, met als klap op de vuurpijl toch wel een paar vikingen uit het noorden die onder hun hunnebedden vandaan kwamen en het forum en hun hobby verrijkten.

Een hele fijne jaarwisseling en tot 11 januari allemaal!
 
3d-gif-animation-sexy-girl-merry-christmas-blog-Animated-Clipart-Cartoon-eCard-Sexy-blonde-girl-Free-download-graphic-arts-Happy-New-Year-2012-Ecards-free-Cards-images-Gifs.gif


Allemaal een goed uiteinde en tot 2014!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Ken":3siy73nw said:
Guys, wat een jaar hebben we met Nozomi.nl en het NGC achter de rug! Ik ben vooral blij dat er toch elke keer nieuwe leden aan blijven komen waaien, met als klap op de vuurpijl toch wel een paar vikingen uit het noorden die onder hun hunnebedden vandaan kwamen en het forum en hun hobby verrijkten.

Een hele fijne jaarwisseling en tot 11 januari allemaal!

Whahaha, vikingen worden we al genoemd! Het moet niet gekker worden!
Ook vanuit het verre Noorden voor iedereen het allerbeste voor 2014! Dat we nog vaak mogen meeten in het NGC!
 
Ken":2uhb5hr7 said:
Guys, wat een jaar hebben we met Nozomi.nl en het NGC achter de rug! Ik ben vooral blij dat er toch elke keer nieuwe leden aan blijven komen waaien, met als klap op de vuurpijl toch wel een paar vikingen uit het noorden die onder hun hunnebedden vandaan kwamen en het forum en hun hobby verrijkten.

Een hele fijne jaarwisseling en tot 11 januari allemaal!

Hahaha die Ken, onze Japanse straatartiest :mrgreen:
Don't worry, we komen jullie nog heel vaak lastig vallen in het nieuwe jaar.
Hulde aan het ngc en dat het maar net zo mag floreren als in 2013!!
 
Alvast een gelukkig nieuwjaar boys!

Moge er veel nieuw cabinets in handen van de nozoms belanden in 2014!
 
Ja allemaal gezellige avond toegewenst, uitkijken met kruit en onze kostbare vingers, anders kun je Daytona alleen nog maar op automatic spelen en daar is geen reet aan :). 2014 gaat mooi worden, helaas niet bij de nieuwjaaraborrel dus hierbij alvast beste wensen en game on!
 
Er is niet alleen niks aan op automatic, je hebt ook geen enkele kans meer om te winnen met daytona USA
Je levert namelijk op topspeed 10km/h in 😉
 
Back
Top