What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd: ZiEK

ckong":1uohs639 said:
Cageman":1uohs639 said:
Ok, ZiEK is 31, en jij..? Ik wordt nieuwsgierig. In 1980 naar de kroeg.. hmm.. toen was je een jaar of 16/18? maakt je nu ongeveer 48? :P

Hé, ik ben geen ouwe ....!!! Trek er maar rustig een paar jaar af.

:-) Haha! Ik heb je één keer ontmoet (blast mini-meet); ik schat je op hooguit 40/41. Ik hoop dat ik je daarmee complimenteer :-)
 
Ja, Precies. Eric ging al naar de kroeg bier zuipen op z'n tiende. :D
 
goatboy":1beyp4si said:
Ja, Precies. Eric ging al naar de kroeg bier zuipen op z'n tiende. :D

Heheheh! Ach, dat is richting het noorden van het land niet heel ongewoon, toch? ;-) Met die zuipketen om in te drinken voor het stappen enzo :-)
 
Met 40 kan ik leven, maar ik dronk inderdaad nog geen bier op mijn 6e. Nou vooruit, ik zal het maar zeggen, ik ben 46
 
Back
Top