ckong":30ivdh6t said:Jij een ouwe lul? Ik ben zondag pas echt een ouwe ... geworden. Maar ik zeg altijd maar, je bent zo jong als dat je je voelt. Of zeggen alleen ouwe .... dat? :lol:
goatboy":24wknt4w said:Ja Eric, Jij ook nog bij deze gefeliciteerd! Nog steeds aan de goede kant van 40? Nee toch? :twisted:
Kap is effe met dat Amsterdamse gelul Kardash.Psykick":j56sdcjy said:Gefeliciteerd ouwe
ZiEk":1xaxpn7r said:ik 31 ;D
goatboy":s9epxkvk said:Ik wil op m'n 48e ook nog steeds gamen. 8)
Cageman":jnbm855m said:Ok, ZiEK is 31, en jij..? Ik wordt nieuwsgierig. In 1980 naar de kroeg.. hmm.. toen was je een jaar of 16/18? maakt je nu ongeveer 48?![]()