
vwbabe84":28hsc0v1 said:Bedankt allemaal voor de felicitaties heb een zware baan dus vier het in het weekend. Doe schoonmaakwerk op de bouw is geen vaste baan maar voorlopig iets.
Mijn moeder stond net spontaan voor deur met bloemen en had al champange gehad van haar.
Verder heb ik deze van ratson gekregen:
Dus geen klassieke vw met cab helaas.
Er is nog wel een nieuwe vaatwasser onderweg van mijn ouders. Ben al een paar maanden aan het afwassen.