What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd vwbabe!

Bedankt allemaal voor de felicitaties heb een zware baan dus vier het in het weekend. Doe schoonmaakwerk op de bouw is geen vaste baan maar voorlopig iets.
Mijn moeder stond net spontaan voor deur met bloemen en had al champange gehad van haar.
Verder heb ik deze van ratson gekregen:

Dus geen klassieke vw met cab helaas.
Er is nog wel een nieuwe vaatwasser onderweg van mijn ouders. Ben al een paar maanden aan het afwassen.
 
vwbabe84":28hsc0v1 said:
Bedankt allemaal voor de felicitaties heb een zware baan dus vier het in het weekend. Doe schoonmaakwerk op de bouw is geen vaste baan maar voorlopig iets.
Mijn moeder stond net spontaan voor deur met bloemen en had al champange gehad van haar.
Verder heb ik deze van ratson gekregen:

Dus geen klassieke vw met cab helaas.
Er is nog wel een nieuwe vaatwasser onderweg van mijn ouders. Ben al een paar maanden aan het afwassen.

He Jacqueline mooie headphones, als je nu direct die klassiek Volkswagen met ingebouwde arcadecab had gekregen, had je niets meer over om over te dromen :D

Ga je volgend jaar wel opgeven bij westcoast customs :mrgreen:
 
Die vw taart die cageman plaatste is natuurlijk altijd welkom 😉
West coast maakt zeker mooie auto's dat nederlandse programma toen de grote beurt
was echt bagger. Afwerking is belangrijk en daar hadden ze geen geld voor ofzo.
 
Back
Top