What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd Ken!

Morgen ben je toch pas echt jarig? Najah dan meteen even de vraag; hoe voelt het nou om tegelijk jarig te zijn met mij? =P
Gefeliciteerd man, nog vele jaren :)

EDIT: Japanse tijd inderdaad, sorry! :)
 
Ken, shuugi/gashi!! Is dat het goede woord voor gefeliciteerd ;)?

Hoe vier je je verjaardag daar in Japan Ken? Nodig je mensen uit? Ga je zelf sushi maken?

Ik ben benieuwd!

Ik wens je in ieder geval een fijne dag
 
Allemaal bedankt.

Gebruikelijk om te zeggen als iemand z'n verjaardag viert en je wilt die gene feliciteren: Tanjoobi omedetoo.

Spreek uit als: Tandjoobie Oomedetoo

Omedetoo is zeg maar gefeliciteerd, het woord gebruik je ook met nieuwjaar wensen. (Akemashite omedetoo)

Vandaag is mijn verjaardag=Kyoo ha watashi no tanjoobi desu.

En wat jullie natuurlijk vooral moeten onthouden, want daar ga ik wel een beetje vanuit natuurlijk: ik heb hem een verjaardagscadeautje gestuurd= watashi ha kare ni tanjoobi no okurimono o okutta.

Cheers!
 
Ik doe het gewoon op zijn Nederlands :)

Gefeliciteerd Ken!

Wat een ongelofelijk mooie frontpage :D
 
Congrats Ken, en 25 is niet oud dude! Laat je niks wijsmaken door die broekies ;) :P
 
Gefeliciteerd! Nog wat leuks voor je zelf gekocht, of gekregen?
 
Lang zal die gamen, lang zal die gamen.. hit hit hoppa.. hit hit hoppa.. tra lalala.. Gratz dude!
 
kotobuki.jpg


Graaaaaaaaats! :D
 
Dank u, dank u.

Het grote, officiele verjaardagstopic 2005 is hiermee tot een einde gekomen. Bedankt voor een ieder die de moeite heeft genomen even gefeliciteerd te zeggen. Ik heb nu alweer zin in m'n volgende verjaardag, ik ga alvast de kalender scheuren op de wc.
 
Back
Top