Zo'n topic wordt door iemand gemaakt die de verjaardag ziet staan op de homepage. Jij was 25-2 jarig zie ik; toen was het carnaval hier in Breda, dus ik heb het iig niet gezien. Carnaval enzoKaneda":34cgwa2i said:Grats.....Dacht dat ze dit met alle forum leden deden![]()