What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GD Rom speler zoektocht

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Ik heb op de afgelopen meet iemand een GD rom speler meegegeven, maar weet gewoon niet meer wie dit is geweest. Even een blackout haha! Kan degene die deze heeft meegenomen dit even bij me melden, dan kan ik dat in mijn administratie verwerken ;)

Thnx!!
 
DLX":3m64fdgw said:
Ik niet, maar ik ken het gevoel van een blackout :P Lol

<offtopic> En wakker worden met pijn in je reet zeker ;) </offtopic>

@Has it wasn't me. Ik kan me inderdaad wel herinneren dat je de setup liet zien aan een aantal peeps.
 
Jinxz":2znaj2h6 said:
DLX":2znaj2h6 said:
Ik niet, maar ik ken het gevoel van een blackout :P Lol

<offtopic> En wakker worden met pijn in je reet zeker ;) </offtopic>
Hmm.. ik word dan vaak wakker met keelpijn. Is dat zorgelijk?
 
Cageman":32zczxiy said:
Jinxz":32zczxiy said:
DLX":32zczxiy said:
Ik niet, maar ik ken het gevoel van een blackout :P Lol

<offtopic> En wakker worden met pijn in je reet zeker ;) </offtopic>
Hmm.. ik word dan vaak wakker met keelpijn. Is dat zorgelijk?
Enkel als dat gepaard gaat met een verdacht groot kwijlspoor op je hoofdkussen Arjan :D
 
Nog steeds op zoek naar die GD Rom speler. Welke Jude heeft hem? :mrgreen:
 
Dat is bizar? Was het niet iemand met een bivakmuts op? Want dan gok ik dat hij niet op het forum zit.. ;)
 
Psykick":2jkkx75r said:
Haha, ik weet het gewoon echt niet meer
Weet je wel zeker dat je hem hebt uitgeleend?
Was je niet te ver heen :mrgreen:
 
Ik weet zeker dat je de setup liet zien aan 3 forummembers maar kan er geen gezichten meer bij halen. Misschien als je mij onder hypnose brengt.
signalement:
- 3 mannen
- hadden alle 3 een neus en 2 oren
- niet van noord afrikaanse afkomst
- droegen kleding
 
Jinxz":ndcgf3ip said:
Ik weet zeker dat je de setup liet zijn aan 3 forummembers maar kan er geen gezichten meer bij halen. Misschien als je mij onder hypnose brengt.
signalement:
- 3 mannen
- hadden alle 3 een neus en 2 oren
- van noord afrikaanse afkomst grootgeschapen
- droegen geen kleding

Uhm Chris, ik denk dat je deze levendige herinnering voor jezelf wil houden 😉

On topic: has je hebt mij wel een naomi 2 mobo gestuurd, zonder gd-rom btw
 
Jinxz":bapyr1oz said:
Ik weet zeker dat je de setup liet zijn aan 3 forummembers maar kan er geen gezichten meer bij halen. Misschien als je mij onder hypnose brengt.
signalement:
- 3 mannen
- hadden alle 3 een neus en 2 oren
- niet van noord afrikaanse afkomst
- droegen kleding
LOL :mrgreen:
 
Hahaha, fuckers!

@Marcosan zo'n sessie kan nooit geen kwaad bij mij haha
 
Back
Top