A
Anonymous
Guest
Hoe zit het eigenlijk met de garantie als je een japanse 360 koopt?(m.b.t rrod)
Kun je hem hier in Nederland dan ook gewoon laten fixen of?
Kun je hem hier in Nederland dan ook gewoon laten fixen of?
Mijn huidige 360 is nog geen 3 mnd dus hoe weet ik of ik de falcon xbox heb en als ik er eentje bestel bij play-asia kan ik er dan vanuit gaan dat ik een falcon 360 heb?Robert":ncolchl3 said:- De randapparatuur op de 360 is regio vrij; dus je kan zonder problemen een 'Europese' hdd op een Japanse 360 plaatsen.
- In plaats van een stepdown kan je ook opzoek gaan naar een vervangende powersupply. Je kan namelijk gewoon je Europese voeding van de 360 gebruiken op de Japanse. (Let wel: als je een falcon xbox hebt, heb je een andere voeding nodig dan de 1e generatie xboxen)
Death SmilesR-Type":2d8k5lp8 said:Het is zo dat de 360 helaas niet regiovrij is, en het is voor die anderhalve game misschien wel leuk voor even... maar toch zou ik geen Japanse 360 nemen.
almighty":3ur6d7ku said:Mijn huidige 360 is nog geen 3 mnd dus hoe weet ik of ik de falcon xbox heb en als ik er eentje bestel bij play-asia kan ik er dan vanuit gaan dat ik een falcon 360 heb?Robert":3ur6d7ku said:- De randapparatuur op de 360 is regio vrij; dus je kan zonder problemen een 'Europese' hdd op een Japanse 360 plaatsen.
- In plaats van een stepdown kan je ook opzoek gaan naar een vervangende powersupply. Je kan namelijk gewoon je Europese voeding van de 360 gebruiken op de Japanse. (Let wel: als je een falcon xbox hebt, heb je een andere voeding nodig dan de 1e generatie xboxen)
almighty":ei6gxm8t said:Death SmilesR-Type":ei6gxm8t said:Het is zo dat de 360 helaas niet regiovrij is, en het is voor die anderhalve game misschien wel leuk voor even... maar toch zou ik geen Japanse 360 nemen.
Raiden IV
Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi Extra
DoDonPachi Daioujou Black Label Extra
Otomedius Gorgeous
The Castle of Shikigami III / Shikigami No Shiro III
anderhalve game :roll:
Nou Death Smiles moet anders ook erg goed gaan worden.R-Type":3iixvlmz said:almighty":3iixvlmz said:Death SmilesR-Type":3iixvlmz said:Het is zo dat de 360 helaas niet regiovrij is, en het is voor die anderhalve game misschien wel leuk voor even... maar toch zou ik geen Japanse 360 nemen.
Raiden IV
Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi Extra
DoDonPachi Daioujou Black Label Extra
Otomedius Gorgeous
The Castle of Shikigami III / Shikigami No Shiro III
anderhalve game :roll:
2 games dan. Donpachi en Ketsui zijn goed, de rest imo niet (vooral Raiden IV en Shiki zuigen ass). Ik redeneer natuurlijk ook naar de extra kosten, risico's en moeilijkheden die er bij komen.
Wel is het jammer dat Sony dit soort games niet toelaat, dat regiovrij is echt een voordeel.