What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gamezolder

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Hoi,

Ik ben niet goed met hout en handenarbeid dus ik heb bij DragonFly in Vinkel deze kaste gekocht met 60in1 erin. Ik heb hem nu 2 maanden en ik had niet gedacht dat ik er zo vaak op zou gamen. Voornamelijk speelde ik altijd Galaga en Gyruss maar ben nu helemaal gek op Juno First,mr Do en Donkey Kong 3...die kende ik eigenlijk helemaal niet maar een erg leuke shooter (ja indeed een shooter)

IMG_0783.jpg

IMG_0782.jpg

IMG_0781.jpg

IMG_0785.jpg
Nog een tablet gekocht maar dit is het niet....daarom maak ik zo een ander topic
aan met wat advies vragen ivm een Candy Cab op mijn Zolder.

gr Remko
 
Nog een oude foto erbij, al is er weinig veranderd.
Mijn Console hoekje met Xbox groen en Gamecube paars :-) wat maakt het uit het is
maar mijn zolder, alleen daar is het gekkenhuis. Mijn vrouw heeft haar schoenenkamer en
ik mijn Zolder...:-)

IMG_0126.jpg

IMG_0133.jpg
 
nice, Jan van Rosmalen (Dragonfly) ken ik wel redelijk, heb nog een pachinko van hem staan, maar dat is nu meer voor de sier, is wel een toffe gast.
 
dexx":2cl121c7 said:
nice, Jan van Rosmalen (Dragonfly) ken ik wel redelijk, heb nog een pachinko van hem staan, maar dat is nu meer voor de sier, is wel een toffe gast.

jazeker ik bedoelde ook freak in de zin van veel passie met zijn Pachinko's en is helemaal gek van Pitpall2 .
 
ZeMMiK":2rgkpxq1 said:
dexx":2rgkpxq1 said:
nice, Jan van Rosmalen (Dragonfly) ken ik wel redelijk, heb nog een pachinko van hem staan, maar dat is nu meer voor de sier, is wel een toffe gast.

jazeker ik bedoelde ook freak in de zin van veel passie met zijn Pachinko's en is helemaal gek van Pitpall2 .

hehe, ik weet nog dat hij eerst VOL in de arcade business zat, hij had borden liggen.... :shock:
 
Jan is een topgozer (buiten dat hij wel heel veel marge pakt op die tabletops, maargoed)!

Mooie collectie inmiddels!!
 
Moeten nog paarse en groene pushbuttons worden maar die staan in bestelling.

IMG_1269.jpg

IMG_1267.jpg

bjt heeft mijn TL vervangen voor ledverlichting en 6 buttons aangesloten
kudos!!
IMG_1261.jpg

BJT heeft mij kast netjes gedemonteerd en weer in elkaar gezet want die moest
helemaal naar Zolder. Nogmaals Kudos!
IMG_1242.jpg
 
nu met paarse en groene pushbuttons

191C0F03-DC08-402F-9817-027813740A99-6675-00001219EB8E60B7.jpg

A6DB665D-AD77-439A-A25C-5DCD9044A8F3-6675-00001219E300AD9F.jpg

3E300D32-26C7-4966-97E3-A28E9E98AF50-6675-00001219DCD87EBA.jpg

nu effe nog bij de ikea van die kleurledjes halen voor lekkere verlichting in de avond.
coming soon.
 
Met Ikea Ledjes de boel gepimpt..

9F32A57D-8786-4490-8DCB-F11437F075A8-6847-0000121E3DDA5D61.jpg

40AB72FE-A9B9-4E9C-A369-328F22AD5080-6847-0000121E3A342566.jpg

F8ACFD7B-93BE-44EA-A39C-38E428D412FF-6847-0000121E19E5E7BC.jpg

Todo Sanwa Joystick in de bartop (need help for that)
Nieuwe pushbuttons in de bartop.
Button 4 player 1 is niet altijd werkend.. to be continued.

Veel gamen met GigaWing , Zupapa,Tumblepop en Neo MR DO.
 
Bjt":3ei1wsip said:
Nice :) Buttons waren binnen gekomen :o

Ja lag bij te komen van de standby dienst,, dingdong....hoppa!! leuk als je het niet verwacht.
ben blij met die NeoGeo !!:-)
 
Back
Top