What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gamez.nl V3.0 Online!

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Vandaag is de nieuwe Gamez.nl V3 online gegaan, wat vinden jullie ervan?
Lees terwijl je er toch bent gelijk even de door ondergetekende geschreven Resistance: Fall of Man preview.

848316_610_1162294729490-Voor-in-artikel-01.jpg

848318_610_1162294745883-Voor-in-artikel-02.jpg
 
Tijd voor een nieuwe server of gewoon enorm veel bezoekers op 't moment... Pagina's laden op dit moment niet :).
 
Ziet er netjes uit, Peter en de gang hebben zekers weer hun best gedaan. Moet nog wel een beetje gewend raken aan het design, maar komt wel.
 
Oke, deze gaat ook in mijn favorieten staan en zal ik regelmatig gaan checken.

Lay-out ziet er goed uit, alleen wat doet die gare verkiezingsreclame aan de zijkant. hij rekt de hele pagina uit..
ook vind ik het nieuws iets te krampachtig in een hookje gepropt.

Voorderest ziet het er visueel goed uit. Ove de inhoud kan ik nog niks zeggen.
 
Mmmmm. Lijkt wel of iedereen deze kant opgaat met dat 'schuivende vierkant' waar de main items in staat. Niet slecht tho.

Mss ligt aan firefox, maar kheb onder Ari Giovani een heel zwart blok ofzo. En onder in de pagina zit alles en nog wat op elkaar gepropt... Ben er niet zo over te spreken. Maar het gaat nog altijd om de inhoud. Gelukkig.
 
Echt nl gamesites kunnen met totaal niet boeien...ziet er wel netjes uit though. Maar zo heb ik er al velen gezien ;)
 
Back
Top