Psykick
Loop Survivor
Zo! Het was weer eens zover, we hebben met 4 man de Gamescom onveilig gemaakt. Ik en een vriend van mij Jan hebben sinds de Gamescom in Köln wordt gehouden er een traditie van gemaakt dit event niet te missen. Na de 2e keer ging Pascal (BeatmasterP) mee en is nu ook ondertussen zijn 3e keer. Dit jaar voegde Martijn (Mart) zich bij ons en het quartet was compleet.
Weer een enorme gezellige tijd gehad waar games, boothbabes, lekker eten en tot in de late uurtjes heerlijke Kölsch biertjes wegtikken centraal stond!
Natuurlijk kan ik jullie onze impressies van de beursvloer niet onthouden, dus om de traditie hoog te houden hier weer een arsenaal aan boothbabes en zo nu en dan een spelletje tussendoor! Geniet ervan, wij hebben dat al cker gedaan




















































































Weer een enorme gezellige tijd gehad waar games, boothbabes, lekker eten en tot in de late uurtjes heerlijke Kölsch biertjes wegtikken centraal stond!
Natuurlijk kan ik jullie onze impressies van de beursvloer niet onthouden, dus om de traditie hoog te houden hier weer een arsenaal aan boothbabes en zo nu en dan een spelletje tussendoor! Geniet ervan, wij hebben dat al cker gedaan



















































































