What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gamescom 2012! Pic Heavy!!

Psykick

Loop Survivor
Zo! Het was weer eens zover, we hebben met 4 man de Gamescom onveilig gemaakt. Ik en een vriend van mij Jan hebben sinds de Gamescom in Köln wordt gehouden er een traditie van gemaakt dit event niet te missen. Na de 2e keer ging Pascal (BeatmasterP) mee en is nu ook ondertussen zijn 3e keer. Dit jaar voegde Martijn (Mart) zich bij ons en het quartet was compleet.

Weer een enorme gezellige tijd gehad waar games, boothbabes, lekker eten en tot in de late uurtjes heerlijke Kölsch biertjes wegtikken centraal stond!

Natuurlijk kan ik jullie onze impressies van de beursvloer niet onthouden, dus om de traditie hoog te houden hier weer een arsenaal aan boothbabes en zo nu en dan een spelletje tussendoor! Geniet ervan, wij hebben dat al cker gedaan ;)

_DSC5162.jpg


_DSC5163.jpg


_DSC5164.jpg


_DSC5165.jpg


_DSC5167.jpg


_DSC5168.jpg


_DSC5170.jpg


_DSC5171.jpg


_DSC5172.jpg


_DSC5174.jpg


_DSC5175.jpg


_DSC5176.jpg


_DSC5177.jpg


_DSC5178.jpg


_DSC5181.jpg


_DSC5183.jpg


_DSC5184.jpg


_DSC5185.jpg


_DSC5187.jpg


_DSC5190.jpg


_DSC5191.jpg


_DSC5192.jpg


_DSC5193.jpg


_DSC5194.jpg


_DSC5195.jpg


_DSC5196.jpg


_DSC5197.jpg


_DSC5198.jpg


_DSC5199.jpg


_DSC5200.jpg


_DSC5201.jpg


_DSC5202.jpg


_DSC5203.jpg


_DSC5204.jpg


_DSC5205.jpg


_DSC5206.jpg


_DSC5207.jpg


_DSC5208.jpg


_DSC5209.jpg


_DSC5210.jpg


_DSC5211.jpg


_DSC5213.jpg


_DSC5214.jpg


_DSC5215.jpg


_DSC5216.jpg


_DSC5217.jpg


_DSC5218.jpg


_DSC5219.jpg


_DSC5220.jpg


_DSC5221.jpg


_DSC5222.jpg


_DSC5224.jpg


_DSC5225.jpg


_DSC5226.jpg


_DSC5227.jpg


_DSC5228.jpg


_DSC5229.jpg


_DSC5230.jpg


_DSC5231.jpg


_DSC5233.jpg


_DSC5234.jpg


_DSC5235.jpg


_DSC5236.jpg


_DSC5238.jpg


_DSC5241.jpg


_DSC5242.jpg


_DSC5243.jpg


_DSC5244.jpg


_DSC5245.jpg


_DSC5246.jpg


_DSC5247.jpg


_DSC5248.jpg


_DSC5249.jpg


_DSC5250.jpg


_DSC5251.jpg


_DSC5252.jpg


_DSC5253.jpg


_DSC5254.jpg


_DSC5255.jpg


_DSC5256.jpg


_DSC5257.jpg


_DSC5258.jpg


_DSC5259.jpg


_DSC5260.jpg
 
oh, oh, oh, wat heerlijk om zo even een paar minuten te kunnen blijven scrollen langs die foto's :-) Van geeky naar girl-next-door naar smoking hot :-) Maar wtf is up met die Castlevania babe? Hahaha!

Mart moet alleen nog even zijn metal-band-look ontwennen als hij op de foto wordt gezet :-)

Die zombie-foto's zijn echt ubervet, trouwens. Briljant.
 
Lijkt wel een playboy party met games.
Geweldig.

+1 voor sharen.

volgend jaar wil ik ook voor de .......ehhhh.......games :mrgreen: :oops: :mrgreen:
 
Ja die zombie foto's zijn echt fantastisch geworden. Dat zei ik toen tegen Pascal, dat zijn de tofste pics die erbij zitten, op alle babes na natuurlijk. Dit blijft toch altijd leuk en mannen blijven mannen natuurlijk.

En Adult expo zou iets too obvious zijn natuurlijk hehe, nu krijgen we heel makkelijk toestemming hehe :mrgreen:
 
De Angry Driver ziet er opeens niet zo angry meer uit.

Volgend jaar ben ik er weer bij.
 
Hoe is de controle op woensdag eigenlijk, stelt geen reet voor zeker? Wij hebben uiteindelijk braaf publiekskaarten voor donderdag gekocht, maar dat is *VEEL* te druk om ook maar iets fatsoenlijks mee te krijgen van de games helaas... Dus do t/m zo heeft het weinig nut hier naartoe te gaan imho.
 
japancollector":sthkiu8u said:
ik ben zelf ook geweest was leuk .Kon je bij de zakelijke gedeeldte die hokjes van 2k zo naar binnen? mij leek ze vip only

Dat klopt, dat zijn we ook? :mrgreen:
 
Da Dude":35vtb4b9 said:
kunnen we er geen nozomi uitje van maken. Ik wil ook ooit nog naar die beurs.
Goed idee!, lijkt me ook erg leuk
 
Back
Top