A
Anonymous
Guest
Met verbazing lees ik de reviews van zogenaamde 'gamesites' over oa SF2 Hyper Fighting. Ze zijn het allemaal roerend met elkaar eens (kinderstemmetje
deze game is veeeel te moeilijk!. Wat is op met dat? De AI is ongewijzigd sinds 1991, klaagde men toen ook al steen en been? Of zaten de meeste van die zogenaamde experts toen nog in de luier en zijn ze opgegroeid met Tekken 3 die je makkelijk met 1 credit en wat gemash uitspeeld?
Hetzelfde gold voor Ninja Gaiden en Devil May Cry 3; games die mijns inziens oude tijden deden herleven door een lekkere moeilijkheidsgraad, maar waar veel mensen toch om beginnen te huilen, of de game zelfs links laten liggen. DMC3 heb ik met veel plezier uitgespeeld, soms een level 10x opnieuw omdat ik een boss niet kon doden... ik vind het wel best.
Wat is er mis met een beetje uitdaging?
Ok, soms gaat het te ver; neem de SNK bosses. Maar over het algemeen mag het voor mij allemaal wel wat moeilijker hoor. Helemaal tegenwoordig met al die mogelijkheden om te saven etcetera. Veel RPG's heb ik uitgespeeld zonder dat ik echt in de problemen geraakte, je hand word als het ware vastgehouden. Dragon Quest VIII ging weer een beetje naar de klassieke moeilijkheidsgraad en weer kwam het gehuil.
Dus wat vind jij, moeten games relatief makkelijk door te spelen zijn, of mag het allemaal wel wat moeilijker?
Hetzelfde gold voor Ninja Gaiden en Devil May Cry 3; games die mijns inziens oude tijden deden herleven door een lekkere moeilijkheidsgraad, maar waar veel mensen toch om beginnen te huilen, of de game zelfs links laten liggen. DMC3 heb ik met veel plezier uitgespeeld, soms een level 10x opnieuw omdat ik een boss niet kon doden... ik vind het wel best.
Wat is er mis met een beetje uitdaging?
Ok, soms gaat het te ver; neem de SNK bosses. Maar over het algemeen mag het voor mij allemaal wel wat moeilijker hoor. Helemaal tegenwoordig met al die mogelijkheden om te saven etcetera. Veel RPG's heb ik uitgespeeld zonder dat ik echt in de problemen geraakte, je hand word als het ware vastgehouden. Dragon Quest VIII ging weer een beetje naar de klassieke moeilijkheidsgraad en weer kwam het gehuil.
Dus wat vind jij, moeten games relatief makkelijk door te spelen zijn, of mag het allemaal wel wat moeilijker?