d
Shmup Veteran
Heb net met Claude, Tetris gemaakt.
Daarna wat aanpassing gedaan

In HTML!!!!!
Bijgevoegd
tetris II DR.html.JPEG
renamen naar
tetris II DR.html
Echt zo ziek, deze tijd!
Helemaal voor retro gamers
Ik vroeg m óok wat voor Sega Master System te maken en toen begon er een werkbespreking en heb ik de actie maar snel afgeblazen
Daarna wat aanpassing gedaan

In HTML!!!!!
Bijgevoegd
tetris II DR.html.JPEG
renamen naar
tetris II DR.html
Echt zo ziek, deze tijd!
Helemaal voor retro gamers
Ik vroeg m óok wat voor Sega Master System te maken en toen begon er een werkbespreking en heb ik de actie maar snel afgeblazen