Psykick
Loop Survivor
Gisteren was ik bij Waiwainl thuis voor een klusje en vond het weer zo leuk om een gameroom/zolder te zien zoals ik hem ooit ook had voor het NGC. Ik kan daar echt heel erg van genieten en kwam tot de conclusie dat sinds het NGC er is we niet echt meer gatherings hebben bij members thuis, wat ik zelf echt een groot gemis vind.
Voorheen hebben we bij Pascal en ik een meeting gehad, bij Onno en ook een keer bij Ronnie waarna we met z'n allen bij de Griek hebben afgesloten.
Dat soort initiatieven mis ik echt en zijn altijd heel anders dan een groot event. Het heeft zijn eigen charme, je steekt er weer hele andere dingen van op en geeft je weer hele andere inzichten.
Ik wil geen druk bij mensen neerleggen, maar wil alleen maar aangeven dat als iemand daar tijd/ruimte voor heeft en zin in heeft we dat als community wel zullen omarmen.
Vul me graag aan als ik wat ben vergeten of als je daar een ander idee over hebt.
Voorheen hebben we bij Pascal en ik een meeting gehad, bij Onno en ook een keer bij Ronnie waarna we met z'n allen bij de Griek hebben afgesloten.
Dat soort initiatieven mis ik echt en zijn altijd heel anders dan een groot event. Het heeft zijn eigen charme, je steekt er weer hele andere dingen van op en geeft je weer hele andere inzichten.
Ik wil geen druk bij mensen neerleggen, maar wil alleen maar aangeven dat als iemand daar tijd/ruimte voor heeft en zin in heeft we dat als community wel zullen omarmen.
Vul me graag aan als ik wat ben vergeten of als je daar een ander idee over hebt.
