What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom Kickspace

Kickspace

Player One
Hi guys,

had al toegezegd een beetje op te ruimen in de kerstvakantie en wat pics te posten. Na wat rondstruinen op het forum weet ik eigenlijk niet of ik dat nog wel wil (lol) ik kom net kijken op NeoGeo gebied namelijk en heb (nog) geen cab staan, maar wie weet :D

foto1_zps74dcc4a2.jpg
dit is in de woonkamer (2 slots MVS, ps3 en Wii)

en dit is in de "man-cave" boven
foto5_zpsa69a3de9.jpg
PC-hoek

foto4_zps6898bdb2.jpg
Linkerzijde

foto2_zps8c4ecaff.jpg
..en de rechterkant

Waar ik best happy mee ben is dat alles speelklaar staat en redelijk georganiseerd is. Ik heb nog een paar van die antieke kastjes, maar dat speel ik te weinig om daar een vaste plek aan te offeren. Nu ik er over nadenk, wat wel aangesloten staat speel ik ook te weinig :D

Mooi en zeer geordend...veel beter dan de chaos waarin ik al m'n zooi bewaar en spelletjes speel.

Hangt daar nou een Gibson? Mooi. (ik kom niet verder dan een power accoord en een D-low hahahaha) ooit een BC Rich gehad. Een warlock volgens mij.
Jammer dat ik er nooit mee doorgegaan ben.

P.s. Mooie verzameling toch. Niks mis mee. Groot genoeg :D

Puike kamer! Waarom zijn gitaren aan de muur toch zo cool he zelfs als je er zelf niet eens op kunt spelen zoals in mijn a-musicale geval.

Ik zie daar een aantal mooie retrosystemen, met als my personal favororite the dreamcast.
Als je ook shenmue hebt, stijg je 100 punten in aanzien :D

Da Dude":38o319rm said:
ooit een BC Rich gehad. Een warlock volgens mij.

Waahaa, mooiste gitaar ooit...heb er nog eentje staan die nodig afgestoft moet worden.

Thanx voor de fijne reacties mensen; ik moet bekennen dat dit een paar extreem nette foto's zijn, na net flink te hebben opgeruimd :-) na 15 minuten gamen ziet het er allemaal een stuk minder strak uit :D
Gitaren aan de muur zijn idd altijd cool maar da's geen garantie dat je er dan ook goed op kan spelen :D en helaas is het geen Gibson maar de goedkopere Epiphone-variant (maar ben er wel blij mee hoor) hoewel een BC Rich (Warlock) nog veel harder ruled.

Moet zeker eens gaan tellen hoeveel games ik nu heb, op de foto's zie je alleen de boxed meuk, in de plastic boxen zitten nog vele losse cassettes. Shenmue voor Dreamcast heb ik helaas niet, maar je moet wat te wensen over houden, toch ?

Back