What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom aankleding

RoOd

Shmup Veteran
gewoon even een offtopic over gameroom aankleding.
Wat vinden jullie dat er echt in een gameroom hoort?
Posters? Lichtbakken? Poppen? T-shirts?

Ben benieuwd, mijn gameroom is tevens de woonkamer dus verder dan op zoek naar een coole lichtbak gaat het niet en met wat mooie kasten voor m'n neo games ben ik wel door de beschikbare ruimte heen. :D
 
Ik ben zelf wel van LED strips waarbij je de kleur kunt laten roteren of zelf de kleur kunt kiezen.

Je hebt ook led platen met bv een logo van SEGA die dan blauw kleuren. Genoeg sellers op mp die dat voor je kunnen maken voor een paar centen.
Heb zelf een roze van Vice City laten maken:)

Mijn hele flat is een man cave, met gaming, muziek etc.

Posters zijn ook top!

Ivm met 4 katten en omdat het me totaal niet meer boeit, heb ik zelf geen statues meer. Daar moeten ze toch steeds even tegenaan tikken of aan knabbelen.
 
Baki said:
Ivm met 4 katten en omdat het me totaal niet meer boeit, heb ik zelf geen statues meer. Daar moeten ze toch steeds even tegenaan tikken of aan knabbelen.

Daar moest ik wel even hartelijk om lachen :lol:

Die blauwe sega ga ik ff zoeken. Een neo geo neon bestaat volgens mij (nog) niet...
 
Er bestaat zeker wel een neo geo led (neon). Er zijn toko's die van ieder logo gewoon een led plaat kunnen maken. Is dus geen official one maar effect is hetzelfde.
 
Vond mijn Daytona 2 banner terug onderin een doos :D
Die hangt nu dus boven mijn NNC!
 
Back
Top