What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameholic's Playground

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Mischien iets van een soort van jamma loom?
Zie wel eens op Ebay dat er bepaalde looms te verkrijgen zijn, of is het echt niet mogelijk hier pcb's op aan te sluiten...

Vette cab, niet wegdoen :)
Vergeet niet je monitor te tri-syncen, de meeste jamma games hebben een 15khz monitor nodig. Dit kun je doen door je chassis te vervangen, op killercabs vind je meer info.

Dat is een JVS convertor alleen los je daar niet het probleem van de 31khz only monitor mee op. Je zult hoogstwaarschijnlijk meer kwijt zijn totaal dan een normale JAMMA cab. GD rom is te doen Gameholic, het zou echt een gemis zijn nu al voor je room als je em zou wegdoen. Have patience, keywords als het gaat om arcade gaming. Daarvoor loop je nou eenmaal niet even de Free Record shop in.

Idd, een JVS converter regelen schiet niet op. Dan had ik voor een andere cab moeten gaan.

En dat arcade geduld vereist had ik inderdaad al in de gaten. Nu ben ik van nature zeer ongeduldig ;) Maar zoals ik al aangaf; hij staat er nu prima en er komen al wat aardige dingen op mijn pad.

Ik moet gewoon nog wat investeren in een GD-ROM en wellicht toch een Naomi 2 mobo met VF4... want die game blijft naar mijn mening dik.

GD rom is toch eenmaal investeren van een 250 euro, maar daarna zijn de losse games otch zeer betaalbaar?

Wat je wel al kunt doen met een JVS converter, is een atomiswave aansluiten. Daar heb je geen 15khz voor nodig. Zitten wel een paar leuke titels tussen.

atomiswave is de shit, echt dat is gewoon een nieuwe neo geo met titels zoals: Samurai Spirits 6 :twisted: , KOF NeoWave, SNK Battle coleseum, KOG XI en vergeet niet Fist of the North Star. Dat allemaal op carts, damn ik wil zon ding, jammer dat het ff duur is als een ps3 en de games zoal samurai6 en fist zijn boven de 400 eurie.

Verder lijkt me dat ding meesterlijk, er is ook een game genaamd dolphin blue en ziet er uit als een nieuwe metal slug. Fighting fish 1 en 2 schijnen ook wel coole vechtgames te zijn. Oh en ik vergeet bijna de Guilty Gear gamez, die zijn er ook voor de atomiswave.

ruderudie":1tb5h1fq said:
GD rom is toch eenmaal investeren van een 250 euro, maar daarna zijn de losse games otch zeer betaalbaar?

Klopt ook wel ..

Allemaal overstappen op converters en atomiswave heeft geen zin. Ik heb gekozen voor Naomi en daar is die kast nu eenmaal voor :) Als de Naomi stuff me niet meer kan boeien dan verkoop ik het, en kies dan wellicht voor een Egret/Candy cab ofzo.

Ja je moet zeker een GD rom halen, anders heb je toch een beperkte keuze. De echte toppers zijn natuurlijk op GD rom. En wat je zei dat je alles al een keer op de DC gezien hebt, het is nu eenmaal één pot nat. Maar nu heb je wel de real deal en ook nog in een naomi cab!! fuck man ik ben jaloers!!

Atomiswave lijkt me ook heel vet, zit nog te dubben daarover maar ik denk dat het de investering toch niet waard is. Er zijn +/- 10 goede games op verschenen, waarvan 5 of 6 van deze games boven de 600 dollar liggen. Ze beginnen bij 100 dollar, maar dan ben je na 3 games klaar. Mobo kost maar 200 dollar daar hoef je het niet voor te laten. Als de prijzen van de games dalen zeker een aanschaffen maar nu is het een hele dure hobby.

Als ik jou was zou ik ff blij zijn!!! Vet man een naomi cab!!!

Alles van Atomiswave is ook op de PS2 uitgekomen, dus overbodig gezien het aanbod en de te betalen prijzen.

plus dvd zijn wel inferieur dan de atomiswave carts.

Zijn al die naomi roms eigenlijk ook GD-ROMS/cd-rom zoals de dc?

Naomi is GD Rom en om nou voor Dolphin Blue een Atomiswave aan te schaffen is ook weer zo wat...

Het gaat meer om Metal Slug 6, Hokuto no Ken, Samurai Spirits Tenka, NGBC etc.

Vandaag op mijn werk zag ik een leuke beamer liggen .. meteen maar even meegenomen ;)

DC eraan (later op de avond ook nog de 360 want het is een HD beamer) en gaan met die banaan...

Nu SF 3rd Strike met vrienden ... en vanavond ga ik genieten van Rez ... boxen vol open! Bier erbij! Top avondje :D

Hier een kleine impressie (maat van mij speelt);

beamerrp2.jpg

beamer2zh9.jpg

beamer1lv4.jpg

Jammer genoeg hadden ze geen scherm dus was ik genoodzaakt een elastiekloos laken te regelen bij de Hema :P

En ik nog met VT3 en Rez;

rezjl6.jpg

virtuatennisdc7.jpg

Was een top avondje! Vanavond gaan we weer los ....

Vandaag binnen gekregen;

naomi2dr8.jpg

en Cosmic Smash (Naomi 1) ...

En hier doen we het voor he ...

segavl6.jpg

VF4 Evo komt er rap aan .. eerst maar eens even hier mee worstelen.

Back