DAY
TATE Mode Pilot
Tijdens de Hccdagen wordt sinds een paar jaar ook de gameexpo gehouden. De Best of Benelux compo's worden daar altijd gehouden. Twee jaar geleden hadden ze ook een Soul Calibur 2 tournooi, een buddy of mine heeft meegedaan, ik zat zelf meer bij de logitech stand de boothbabes te versieren. Dat jaar hadden ze ook een coole zittribune. Helaas was het vorig jaar een stuk minder, houten zitbankjes, en alleen een best console gamer compo met tmf.
Dit jaar wordt denk ik weer een stuk leuker. Er worden tenminste weer apparte compo's gehouden, er zal dit jaar ssx on tour compo en een project gotham racing 3 compo. De compo waar de meeste aandacht van de members van dit forum naar uitgaat is volgens mij toch de Soul Calibur 3 compo. Ik heb mij al ingeschreven voor vrijdag onder de naam Starfighter. Het lijkt mi leuk als meer forummembers meedoen. Mocht je snel uitgescakelt worden dan dan je altijd nog koopjes struinen op de hccdagen.
http://www.gamexpo.nl/?s=gamer&l=nl&ss=55
Dit jaar wordt denk ik weer een stuk leuker. Er worden tenminste weer apparte compo's gehouden, er zal dit jaar ssx on tour compo en een project gotham racing 3 compo. De compo waar de meeste aandacht van de members van dit forum naar uitgaat is volgens mij toch de Soul Calibur 3 compo. Ik heb mij al ingeschreven voor vrijdag onder de naam Starfighter. Het lijkt mi leuk als meer forummembers meedoen. Mocht je snel uitgescakelt worden dan dan je altijd nog koopjes struinen op de hccdagen.
http://www.gamexpo.nl/?s=gamer&l=nl&ss=55