What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game van 2011

De top 3 in huize 030:

1. Skyrim --> Buiten chrono trigger en zelda nooit echt een rpg fan geweest, maar dit spel....uren lijken minuten.

2. Dark souls --> moeilijk, frustrerend, maar ook een extreem voldaan gevoel bij elke meter die je vordert. Daarnaast ook prachtige graphics.

3. Pro evolution soccer 2012 --> Blijft voor mij het favoriete voetbalspel. Vooral online.
 
Vandaag helaas een einde gekomen aan Dark souls, dubbel gevoel helaas.

Moeilijk en vaak doodgaan maar wat is dit een bruut spel zeg! (toch baal ik stiekem dat het nu afgelopen is :( )

Zeker mijn game uit 2011!
 
omg uitgespeeld?

ik wist niet dat er een eind aan zat, te lang niet gespeeld denk ik.
Spoil maar niks hier :P maar ik zou denken dat je nog genoeg te doen hebt in die wereld, bijvoorbeeld de convenants en de speciale wapens.

anyhow, gefelicitteerd! je zal zeker veel geduld gehad :P
 
ZiEk":3pl5lek7 said:
omg uitgespeeld?

ik wist niet dat er een eind aan zat, te lang niet gespeeld denk ik.
Spoil maar niks hier :P maar ik zou denken dat je nog genoeg te doen hebt in die wereld, bijvoorbeeld de convenants en de speciale wapens.

anyhow, gefelicitteerd! je zal zeker veel geduld gehad :P
Ga zeker niks verklappen maar het is zeker de moeite waard om de game uit te spelen.
En zeker niet alle wapens gekregen etc.

En heel veel geduld en vaak doodgegaan maar je wilt gewoon verder 8)
 
Als ik klaar ben met Skyrim ga ik verder met Dark Souls , Ik heb nu ook de HK versie van Demons Souls liggen in de wachtkamer .
 
1. Battlefield 3
2. Marvel vs Capcom 3 / Mortal Kombat
3. mijn herondekking van cave shmups.
shmups blijven verslavend.
Nu er nog goed in worden ;-P
 
Back
Top