ElPancho
Shmup Veteran
Nog mensen met een top 3 van games uitgekomen in 2011?
Zelf niet echt, spel dat ik zelf het mooist vond (RDR) is uit 2010.
Skyrim en Uncharted 3 heb ik te kort in huis om te kunnen oordelen en in BF3 te weinig uren.
Download vh jaar is wat mij betreft ex aequo tussen SRO en Daytona USA.
Zelf niet echt, spel dat ik zelf het mooist vond (RDR) is uit 2010.
Skyrim en Uncharted 3 heb ik te kort in huis om te kunnen oordelen en in BF3 te weinig uren.
Download vh jaar is wat mij betreft ex aequo tussen SRO en Daytona USA.