What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game van 2011

ElPancho

Shmup Veteran
Nog mensen met een top 3 van games uitgekomen in 2011?

Zelf niet echt, spel dat ik zelf het mooist vond (RDR) is uit 2010.
Skyrim en Uncharted 3 heb ik te kort in huis om te kunnen oordelen en in BF3 te weinig uren.

Download vh jaar is wat mij betreft ex aequo tussen SRO en Daytona USA.
 
Dark Souls
Street Fighter 4 AE
Battlefield 3

dat is wat ik het liefst speel, ziet er goed uit en speelt lekker.

Gameplay FTW!
 
Een top 3 is altijd zo moeilijk kiezen ;)

Maar mijn top drie van huidige games (uitgekomen in 2011) :

3 - Rayman Origins (eindelijk weer eens een echte nieuwe en steengoeie 2D platformer)
2 - Forza 4 (nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven toe zou geven dat ik Forza beter vind dan Gran Turismo)
1 - Uncharted 3

Ik heb overigens bewust gewacht met het aanschaffen van Skyrim. Ik heb nog aardig wat games uit te spelen en dat wil ik eerst gedaan hebben alvorens ik me in die wereld ga storten. De kans is dus groot dat die game eigenlijk op 1 hoort te staan, maar dat kan ik dus nog niet beoordelen.

Daarnaast heb ik tijdens de VGA van afgelopen weekend al de eerste topper voor 2012 gezien: The Last of Us. Sjezus wat vet !
 
Halo Anniversary
KOF XIII
Sonic Generations

Zijn de eerste die in me opkomen.
 
Deathsmiles
Mortal Kombat
Sonic Generations

Gears of War 3 moet ik nog aan beginnen, net als een anders **** load aan games :( Liggen weer eens stof te happen...
 
1. Forza 4
2. Gears of War 3
3. Daytona USA op PSN/XBLA. Ik weet het, oude game, maar dit jaar gereleased op console :-)
 
Nog niet veel kunnen spelen dit jaar, maar zo tot nu toe...


Uncharted 3
Batman Arkham City
Battlefield 3

Eigenlijk ook de enige games die ik gekocht heb dit jaar...naast 3ds en een paar 3ds games en wat oudere games...
 
Lastig hoor, dus ik kijk wel naar hoeveel ik het gespeeld heb. :)

Battlefield 3 (multiplayer)
Skyrim
Orcs Must Die!

Uncharted 3 was ook erg goed, maarja, relatief kort.
 
oh shit helemaal yakuza4 vergeten, damn wat was die goed zeg. zoveel vermaak. Kan niet wachten tot het zomby deel.
 
Non Arcade voor mij :

1 : Skyrim , eigenlijk voor het eerst dat ik me volledig verlies in een RPG , wat een game !
2 : Alice - the nightmare returns , heerlijk sfeertje , ouderwets platformen en lekker simpele puzzels .
3 : Dark Souls , waanzinnige sfeer maar door Skyrim even op het 2e plan , fucking frustrerend af en toe .
 
1- KoF XIII
2- Xenoblade Chronicles
3- DoDonPachi Resurrection

Retrogame van het jaar: Bang Bang Busters voor Neo Geo, hoewel de prijs belachelijk was.
 
Back
Top