What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

game seller info

game seller

Credit Feeder
Joined
Sep 5, 2013
Messages
32
Reaction score
0
dat zullen we dan maar even doen mijn naam is Peter en zitten ruim 18 jaar in de arcade games en al het andere dus prijs en redemption games leveren in nederland en vele landen buiten nederland en zijn dealer van onder andere Sega /namco /global vr /adrenaline enz enz de games die wij in nederland hebben geleverd vind je in de diverse parken en in de zo juist in gerichte super mooie nieuwe arcade in Kerkrade wat echt een aan rader is ook leveren we veel op de nederlandse kermis maar ook zeker daar buiten door dat wij veel nieuwe games

leveren ruilen we ook veel games in dit in diverse soorten staat van kwaliteit slechte cabinetten worden door ons gesloopt in de parts gaan in stock we hopen dat we hier zeker voor de arcade leifhebbers wat kunnen betekenen

zelf zitten we in Rijen tussen breda en tilburg

ik hoop dat dit een idee geeft wie we zijn
 
Welkom kerel,

Eigenlijk had deze introductie ik een apart topic gemoeten (introduce yourself).
Maar goed welkom op het forum :D
 
Ben Zelf ook een groot liefhebber van extreme arcades zoals die nog gemaakt worden oa op dit momnet door triotech Namco en sega simuline daar ga ik helemaal voor vooral de beste op dit moment de dark escape 4 d van namco ongeloofelijk goed staan er jammer genoeg maar 2 in nederland op dit moment maar zeker de moeite waard om te spelen verder hou ik zelf veel van de goede snelle race games maar wel alle in de cabs ben zeker geen game computer liefhebber ga alleen voor het echte dit is wel mijn beleving

en kan jullie zeker op het gebied van de nieuwe games op de hoogte houden die straks op Iaapa worden gepresenteerd

en ben hier zeker niet alleen als handelaar zeker als ik vragen kan beantwoorden over dit soort games zal ik dat zeker doen

mvg Peter
 
Welkom Peter! Zo te lezen ben je een waardevolle aanwinst voor nozomi.nl :-)
 
game seller":1j6e2c63 said:
Ben Zelf ook een groot liefhebber van extreme arcades zoals die nog gemaakt worden oa op dit momnet door triotech Namco en sega simuline daar ga ik helemaal voor vooral de beste op dit moment de dark escape 4 d van namco ongeloofelijk goed staan er jammer genoeg maar 2 in nederland op dit moment maar zeker de moeite waard om te spelen verder hou ik zelf veel van de goede snelle race games maar wel alle in de cabs ben zeker geen game computer liefhebber ga alleen voor het echte dit is wel mijn beleving

en kan jullie zeker op het gebied van de nieuwe games op de hoogte houden die straks op Iaapa worden gepresenteerd

en ben hier zeker niet alleen als handelaar zeker als ik vragen kan beantwoorden over dit soort games zal ik dat zeker doen

mvg Peter

Heb even wat videomateriaal bekeken van de dark escape 4d, wat een gaaf ding. :shock:
Vooral om de reacties van spelers heb ik erg moeten lachen!
Ik wil wel graag op de hoogte gehouden worden van de nieuwe games op Iaapa :D
 
Cageman":3vd6k8kx said:
ckong":3vd6k8kx said:
Rot op man.
Ik stel voor dat je dit soort reacties voortaan achterwege laat, ckong. Ik begrijp het wel maar laat het modereren aan anderen over, ok?

Wellicht een beetje te duidelijk mijn mening verwoord, maar de boodschap is in ieder geval overgekomen. :D

Uiteraard was dit een persoonlijke uitlating, geen poging om te moderaten. Ik, en niet ik alleen, raken al snel een beetje geirriteerd als iemands eerste topic er eentje is om van spul af te komen.

Anyway, welkom Peter, het was een beroerd begin van jezelf en van mij, maar blijkbaar hebben anderen je al hoog zitten.

Ik zal je bijdragen op het forum met aandacht lezen, en dan bedoel ik uiteraard niet alleen in het sales topic. :D 😉
 
Zo zie je maar Peter, we zijn best wel lief hoor ;)

Ik heb je weleens aan de lijn gehad over kasten en zo en zal een keertje langswippen voor een bakje koffie! In de tussentijd welkom hier een ik hoop dat je inderdaad een toevoeging zal zijn!
 
Dankje Ckong

en verder iedereen bedankt voor de tips ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren
 
Dank ik zal vast wel eens contact hebben gehad met mensen van dit forum en natuurlijk altijd welkom bij ons en zeker de koffie is altijd klaar
 
Back
Top