Psykick
Loop Survivor
Net het eerste seizoen afgekeken hier op vakantie en vond hem echt zeer bruut.
Lekker gory, en ongenuanceerd hier en daar. Het is gebaseerd op 4 boeken en dit is de verfilming van het eerste boek.
Ik heb het nooit eeerder gehad, maar zit er sterk aan te denken om de andere 3 delen te gaan lezen, want het 2e seizoen is pas volgend jaar april en ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten.
Als je ook alle reviews leest is men vooral erg eensgezind over her feit dat de serie zeer trouw is aan het boek.
Dus echt een aanrader jongens, you won't be sorry!
Lekker gory, en ongenuanceerd hier en daar. Het is gebaseerd op 4 boeken en dit is de verfilming van het eerste boek.
Ik heb het nooit eeerder gehad, maar zit er sterk aan te denken om de andere 3 delen te gaan lezen, want het 2e seizoen is pas volgend jaar april en ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten.
Als je ook alle reviews leest is men vooral erg eensgezind over her feit dat de serie zeer trouw is aan het boek.
Dus echt een aanrader jongens, you won't be sorry!