A
Anonymous
Guest
Yo mensen, I'm back 
Net een weekje lekker zitten snowboarden in Duitsland met een metertje sneeuw, heerlijk! Ik kom lekker thuis, maar ik heb dus totáál geen zin meer om te gamen. Dit gevoel heb ik al een dikke maand of 1,2. Het is niet de zin, die heb ik wel.. Het is meer dat geen enkele game mij meer aan de buis gekluisterd laat en ik heb bij geen enkele game hier meer zin om echt keihard door te gamen tot het einde. De demo's van Black, Shadow of the Colossus en ICO waren zeker vermakelijk maar ik zette ze na 10min al uit, geen goesting meer om door te spelen.
Final Fantasy X ben ik een tijdje hooked an geweest, 35 uur gameplay en zit nu bij de Al Bhed Home gedeeltes en heb hier echt geen zin meer in. Final Fantasy VII nog maar 1 uur gespeeld en ook hiermee(dude, its FF VII!) geen zin meer. Devil May Cry kon me 2 uurtjes boeien maar nu heb ik nog steeds niet echt die drang om verder te spelen.. Erg zonde van deze games als je het mij vraagt.
Hebben jullie hier soms ook last van? Ik wil hier erg graag uitkomen aangezien ik steeds meer games ed. koop en steeds minder speel, erg zonde van het geld. :roll:
Please help me
Net een weekje lekker zitten snowboarden in Duitsland met een metertje sneeuw, heerlijk! Ik kom lekker thuis, maar ik heb dus totáál geen zin meer om te gamen. Dit gevoel heb ik al een dikke maand of 1,2. Het is niet de zin, die heb ik wel.. Het is meer dat geen enkele game mij meer aan de buis gekluisterd laat en ik heb bij geen enkele game hier meer zin om echt keihard door te gamen tot het einde. De demo's van Black, Shadow of the Colossus en ICO waren zeker vermakelijk maar ik zette ze na 10min al uit, geen goesting meer om door te spelen.
Final Fantasy X ben ik een tijdje hooked an geweest, 35 uur gameplay en zit nu bij de Al Bhed Home gedeeltes en heb hier echt geen zin meer in. Final Fantasy VII nog maar 1 uur gespeeld en ook hiermee(dude, its FF VII!) geen zin meer. Devil May Cry kon me 2 uurtjes boeien maar nu heb ik nog steeds niet echt die drang om verder te spelen.. Erg zonde van deze games als je het mij vraagt.
Hebben jullie hier soms ook last van? Ik wil hier erg graag uitkomen aangezien ik steeds meer games ed. koop en steeds minder speel, erg zonde van het geld. :roll:
Please help me