What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game Center Love Plus Pengo

Wombat

TATE Mode Pilot
Een paar jaar geleden (2010) heb ik op de AM Show de Ringwide Pengo re-make gespeeld (8speler HD versie) en sindsdien staat die game hoog bovenaan mijn must buy arcade wenslijst. Maar helaas leek het spel (voor mij althans) kort na de introductie van de aardbodem verdwenen te zijn. Echter blijkt dat het spel uiteindelijk (in 2012) toch een release heeft gekregen op SEGA's ALL.Net P-ras MULTI systeem (i.p.v. Ringedge) als onderdeel van een arcade compilatie/competitie game, wat betekende dat het vrijwel onmogelijk was deze game thuis te kunnen spelen gezien dit een 'on demand'-arcadesysteem is. Maar geheel onverwacht zag ik het volgende bericht op Siliconera staan;

Triangle Service, the developer behind Trizeal, made an arcade game collection with Sega back in 2012. Game Center Love Plus Pengo has four games in it an Action Skill Test, Shooting Skill Test, CombatZeal, and the classic Sega arcade game Pengo.

This collection will be released for Xbox 360 on March 27 in Japan. A limited edition comes with a soundtrack CD as a bonus.

:D :D :D :D WAAAAAAAA :D :D :D :D
Dit is voor mij nu al het beste game nieuws van 2014 8)
Hopelijk wordt deze release net als "Shooting Love 10th Anniversary" ook regio vrij!

Hier een aantal video's van de game's uit deze compilatie;




 
Yup :(, vrijwel alle nieuwe releases staan op zo'n €70,- in Japan! Je zou je bijna gaan afvragen of de 360 het daar zo slecht doet door dit hoge prijsbeleid?
 
Als je kijkt naar de voorgaande Triangle Games releases voor de Xbox 360 ben ik bang dat de prijs niet snel naar beneden zal gaan. En gezien deze compilatie zeer waarschijnlijk de allerlaatste release van Triangle Games is voor de 360, gaat de prijs denk ik eerder omhoog dan naar beneden :O
 
Update; de game/compliatie is uitgesteld naar 24 april omdat de maker een hogere kwaliteit wenst dan die de huidige build bied! :)
 
Jammer de 8-speler modus heeft het niet gehaald, we moeten het met local 4-P doen;

DSC_1420.JPG
 
Back
Top