What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: Sega Aero City.

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Even voor de duidelijkheid, alleen ophalen.

Ga de cab niet bezorgen en ook niet voor een meerprijs etc.
Uiteraard help ik mee inladen en domonteren en kun je een koffie/biertje krijgen :)

thnx,

maar op Neo Arcadia staat hij ook.

Zou mooi zijn als hij hier naar een member gaat maar geen haast gewoon even een 'bumpje'. :)

DNL":1ldl3w4g said:
gek dat er weinig interesse is.
Kan het wel een beetje begrijpen, iedereen heeft hier wel 1 (of meerdere cabs staan) en het raakt een beetje vol.

Even voor mezelf praten: Is denk ik ook een kwestie van smaak. Die Aero is natuurlijk in superconditie, en echt niet duur. Heb er zelf nog even aan getwijfeld, maar ga toch voor andere 'looks' in een cab. Weet nog dat ik de eerste foto's zag van de aero, en hem niet mooi vond. Door al het gepronk van Marc ben ik 'm meer gaan waarderen, maar niet genoeg om 'm ook daadwerkelijk in mijn auto te laden ;-)

Maar die gaat echt nog wel verkocht worden. Een betere cab kun je voor dat geld natuurlijk gewoon niet kopen.

Hé, first post is leeg. Marc, kunnen we je feliciteren omdat je hem verkocht hebt of kunnen we je feliciteren omdat je besloten hebt hem toch maar te houden?

Marc gaat gelukkig terug naar de cave kits en heeft zijn NTSC-J Snes spellen nu allemaal te koop staan !

Gelukkig :lol:

Ik zag hem gisteren nog GHOST CHASER DENSEI posten als nieuwe get voor de Super Famicom dus dat zit wel goed 😉

En als hij ooit besluit die Aero ook te verzenden is ie zo weg , er kwijlen er genoeg op maar de rit hier naar toe is blijkbaar niet aantrekkelijk .

Status
Not open for further replies.
Back