A
Anonymous
Guest
edit
haha, zat al te wachten op een reactie al dezePsykick":2hc52ao2 said:Jeez Marc, bij jou dooit het of vriest het :shock: Waarom doe je dat man? Ik zou op z'n minst toch één kast houden joh, daar ga je anders echt in de toekomst spijt van krijgen.
We hebben allemaal wel van die periodes dat je aan het switchen bent, maar om nou helemaal met arcade te stoppen is ook weer zoiets. Het geld is nou ook niet dat je zegt joepie, dus denk er nog even goed over na zou ik zeggen, voordat je er helemaal mee kapt.
Tenzij je financieel aan de grond zit of de thuissituatie laat het niet meer toe, zou ik geen aanleiding zien. Ik hoop dat je weet wat je doet. Succes!!
Pat7o":3cum8jz5 said:zeker succes gewenst met de verkoop; mocht je spijt krijgen, je zit dicht bij het vuur om weer opnieuw te beginnen. Ik begrijp het best, ik heb ook weleens momenten dat ik alles weg wil doen.
Tja er is meer dan gamen in het leven, klinkt raar maar soms heb ik gewoon veels te weinig tijd om alles te spelen wat ik wil.Pat7o":3izhyo1a said:zeker succes gewenst met de verkoop; mocht je spijt krijgen, je zit dicht bij het vuur om weer opnieuw te beginnen. Ik begrijp het best, ik heb ook weleens momenten dat ik alles weg wil doen.
almighty":npjjhq3c said:Up for sale!
Ga me meer richten op console en gehad met arcade.(rede verkoop)
almighty":28rw64zc said:Niet iedereen kan zeggen dat hij 2 (3) cabs heeft gehad en ze helemaal alleen heeft opgeknapt, al die mooie Cave games of voor de 2'de keer alle jamma boards heeft verzameld.
Dit zegt wel genoeg dat ik er gewoon klaar mee ben en 2011 een mooi jaar is om ermee te stoppen, dus echt geen opwelling maar een bewuste keuze![]()
Ken":12iye038 said:Een nieuwe impuls zoeken is iets anders dan ergens helemaal mee stoppen.
Als ik opslag had dan zou ik dat wel doen maar dat heb ik niet, kom op jongens het zijn maar cabs en er is zoveel meerPsykick":kc4jkhwr said:Ken":kc4jkhwr said:Een nieuwe impuls zoeken is iets anders dan ergens helemaal mee stoppen.
Dat was ook precies mijn punt, shifts zijn echt goed en gezond, maar compleet stoppen is zo resoluut en abrupt. Je kan toch een cab houden en het op een heel laag pitje zetten? Zelfs mss even idd in opslag of zo!