What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Frontpage inspiratie

Ken

High Score Hunter
Eind deze week komt my main man Mildoe terug van zijn Hong Kong experience en kan de frontpage weer eens aan wat updates onderworpen worden. Ik heb wel een paar leuke ideetjes, maar ik zou van jullie wel eens willen weten wat jullie leuk vinden om te lezen. Dus als je een leuk idee hebt voor de frontpage voor een verhaal of special, spit it out partypeople.

Ken
 
Wekelijkse/maandelijkse import PS2/NGC/XBOX game die behandelt word? Mushihimesama oid, you know what I mean :)
Arcade game idem.
Maandelijkse Special, zoiets als het arcade-cabinet project van Legztec, een gameserie die behandeld word of een special over een groot iemand in de gamezbizz?

Just some idea's though ^_^'
 
Mmmmm, ik weet dat de nadruk op games / arcade liggen. Maar iets over het leven in Japan in 't algemeen vind ik een stuk leuker. Trends, wat mensen doen, wat hot is enzo. Algemene fun dingetjes. Eigenlijk... Dat doe je min of meer al. Die stukjes text over je tijd in Japan, laatst over het eten, bediening etc. Foto's... Top. Interesseert me een stuk meer dan hele gaming setting (alhoewel dat natuurlijk DE reden is om naar Japan te gaan harr harr)
 
Door middel van wat updates hoop ik ook dat het Japan forum gedeelte wat meer aandacht krijgt en dat er ook misschien mensen zich zullen aanmelden die niet direct ook een link hebben met videogames. Je kunt er tenslotte van alles vragen en het heeft niks met games te maken maar de eerste persoon die niet gamed moet daar nog ze eerste post gaan maken geloof ik. Japan begint dichterbij te komen mensen, nog 3 kleine maandjes en dan is Nozomi weer live vanuit Japan.
 
Ik vind het reviewen van een import titel een goed idee.
Arcade nieuws en alles wat daarmee te maken heeft , heeft mijn interesse.
Het zou ook leuk zijn om eens wat meetings te houden en daar wat foto's van plaatsen.
 
Alweer een update, nu weer wat meer Japan gericht, zoals jullie kunnen zien komen de updates weer zeer regelmatig dus hou de frontpage goed in de gaten! Als er dingen zijn waar je over wilt discussieren of je bent het niet eens met mijn standpunten, open dan gerust een topic.
 
Mss ook wel tof om één keer in de zoveel tijd een hands-on te doen met een bepaalde retroconsole.

Bijv de Megadrive. Dan behandel je de console zelf, speel je wat titels, doet er leuke screenshots bij van diegene die het apparaat test en je schrijft je mening erover etc. Lijkt me wel tof, aangezien veel mensen hier op het forum de laatste tijd ook wel redelijk into retro zijn.
 
Back
Top