DAY
TATE Mode Pilot
Ik zit nu al een tijdje MotorStorm te spelen en in het begin ergerde ik mij rot aan de lage speelsnelheid, maar dat wende na een tijdje gelukkig. Waar ik nu erg last van heb is dat wanneer je de boost gebruikt en dan vooral op de wat grotere tracks, dat de framerate ontiegelijk aan het inkakken is. Hebben hier meer mensen last van of ben ik de enige en ligt het dus aan mijn ps3?