What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

foutmelding bij posten

ElPancho

Shmup Veteran
Joined
Apr 11, 2008
Messages
1,290
Reaction score
0
Ik probeer een nieuw topic aan te maken in de buy sell en fly sectie maar krijg telkens een foutmelding:

Deze fout (HTTP-fout 406 - Niet geaccepteerd) houdt in dat informatie van de bezochte website is ontvangen, maar de informatie heeft een indeling die niet door Internet Explorer kan worden weergegeven.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.


Overbodige info...... heb IE (I know....)
 
Lama, opgelost.

Had het berichtje eerder in Word getypt. Zal wel met tabs en meuk te maken hebben gehad.

Bericht overgetikt in de forum-tik-box en no probs.
 
Back
Top