What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Foutje?

legztec

Puzzle Mastermind
Ff 2 dingen.
1 - Hoe kom je met 1 klik op de knop van het forum naar de frontpage?
volgens mij is hier nog geen link voor.

2 - Ik kijk op het werk op 1024 x 768 maar dan valt het onderste gedeelte van de frontpage weg.

;)
 
Ja ik denk het ook, mah bad ;) Ik snotter lekker verder met mijn verstopte kop so dont pay attention to me.
Maar eerst stond er ook bovenaan iedere thread een link die je terug bracht naar de forum index. Ik vond dat wel handig.
 
Baki":177tvkjd said:
Ja ik denk het ook, mah bad ;) Ik snotter lekker verder met mijn verstopte kop so dont pay attention to me.
Maar eerst stond er ook bovenaan iedere thread een link die je terug bracht naar de forum index. Ik vond dat wel handig.

Dat is bij bijna alle phpBB styles/templates.. Helaas bij deze niet. Ik ben het gewend dus ik vergis me er wel nog steeds in, maja zo erg vind ik het ook weer niet :)
 
Lieverdtjes.. Zien jullie dit hele grote plaatje?

top_image.jpg


Als je daar op klikt ga je naar de FP van het forum. Er komt nog een mooie knop bij zodat je naar Nozomi.nl gaat.
 
Back
Top