What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Foto's van vroeger

addict

Cabinet Dweller
Ik kwam een paar foto's tegen van vroeger, vond het wel grappig om te laten zien :P

Mijn mario paint skills:





Een deel van mijn vroegere collectie, alles verkocht voor een n64 of playstation :(



Hebben er meer foto's te delen van vroeger? Altijd leuk toch :o
 
Ben al een paar uur bezig foto's op te snorren uit mijn verleden, maar kan niks meer vinden. Wel grappig dit.. ik kom ze vast nog wel tegen.
 
Voor de eerste keer in Akihabara in 2001.

kenakihabaramainstreet.jpg

De cabs in m'n oude crib, zal rond 2005/2006 zijn geweest.

DSC_0236.jpg

Psykick en Beatmaster-P shinend met de eerste New Astro. Zal 2004 zijn geweest.

DSC_0095.jpg
 
Wat doet dat haar op Psykick's hoofd?
Dat heb je met oude foto's. altijd meer haar op te zien dan als je nu in de spiegel kijkt.


Ik zal ook is op zoek gaan. Heb nog wel wat golden oldies om te delen
 
Nog een club nintendo brief gevonden, ik stond er in met een mario taart :P



Ik heb helaas m'n club nintendo's niet meer.. Misschien iemand hier die m'n foto kan vinden in hun club nintendo? :(
 
addict":13pgxinr said:
Nog een club nintendo brief gevonden, ik stond er in met een mario taart :P

Vroeger.. toen reacties nog persoonlijk (en met gevoel) waren, en geen stomme auto-replies!
 
Back
Top