Dat krijg je niet in een icoon van enkele tientallen pixels denk ikDa Dude":1z9xb9ki said:De cab voor de N. gewoon lekker druk. ik ben voor
Da Dude":1y8k7w0q said:Als de icoontjes orgineel via illustrator gemaakt zijn wel. Photoshop wordt wat moeilijker.
Cageman":b5jdak30 said:Ik denk dat dit de basis van die cab is:
![]()
waiwainl":kgfw4g65 said:Anton snapt de zin niet ;-)
Ik krijg die file niet gedownload; melding over virus/malware.Muf":2vl3ppod said:EDIT: Hier! Sukkekok! https://www.sendspace.com/file/vxk4gq
Die WeTransfer link is inmiddels verlopen... Ik neem aan gezien Nozomi nog geen favicon heeft dat je 'm hebt gemist? Hier is een herupload: https://we.tl/idXbGUpV3NMuf":7i47kv1m said:Andere file host: https://we.tl/LVmTI1upDK
*krekels* :lol:Cageman":3nmtp7nk said:favicon is geinig. Ga ik eens naar kijken.