What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Flash Banner Vrijwilligers?

Ken":2nyljman said:
misschien zou je die bloesemblaadjes nog iets groter kunnen maken?

zal eens kijken of het dan realistisch blijft, misschien dat de achtergrond stilzetten wat meer nadruk op de bloesem legt.


Ken":2nyljman said:
Ik bedoel meer dat je niets ziet, en dan per letter het voorbij ziet flitsen.
If you know what I mean...

zoiets?
http://www.cybercomm.nl/~rood/nozomi2.html

anders moet je het maar zingen misschien dat ik het dan snap :D
 
Nee, stel je dit voor..

een donkere kamer met op tafel de letters Nozomi in blokken neergezet.
Dan ga je met een zaklantaarn van links naar rechts langs de blokken. De letters blijven zwart maar de schijn van de zaklantaarn geeft de letters weer.

....snap jij em nog?
 
sorry maar daar begin ik niet aan hoor.
beetje blokken op een tafel en een zaklamp, ik weet niet wat jij daar allemaal in Japan uitspookt maar zo gaat dat hier niet heh :p

in ieder geval ga ik ook een "leuke" banner maken nog dit weekend.
1je met wat Engrish, wat voorbijvliegende consoles, wat egrets en natuurlijk wat vrolijke tekens en lachende mensen.
Je kan niet zonder lachende mensen !

ik ben benieuwd :)
 
vannochtend wakker geworden met nieuwe ideeen, dus ik ga er nog even op los vanavond!
 
Die grijze is cool gedaan, maar misschien wat deprimerend inderdaad hehe.
Houden we het dan bij die ene met draaiende zon en kleine blaadjes of wilde je daar dan nog wat aan veranderen?

En die ene met die foto die ik je stuurde hehe.
 
ik maak zo de blaadjes nog wat groter en dan laat ik hem zo denk ik wel.

Die andere met jou doe ik denk ik morgen even, moet even wat aandacht aan me meissie besteden :p
 
Lekker deprimerend die banner.. vallende blaadjes en bakken regen die uit de lucht komt vallen..

Kan die regen niet weg? 8)
 
Zoals je ziet komt deze aan de zijkanten net niet helemaal uit, er staan twee nieuwe op de plank om er opgegooid te worden. Ja zonder regen...
 
SNKy":27gvx9k8 said:
Lekker deprimerend die banner.. vallende blaadjes en bakken regen die uit de lucht komt vallen..

Kan die regen niet weg? 8)

openingsvraag van vandaag: hoe lang duurt de race van lemans?

20 in de pot!
 
ik weet niet wat het met deze banner is maar deze vreet wel system resources geloof ik, nu al op een paar pc`s dat ding bekeken opde site maar hij loopt niet zo soepel als hij moet :(

hoop dat mildoe snel die andere erop kan zetten, kunnen we eens kijken wat die doen want anders moet ik ff die dingen aanpassen ben ik bang
 
Maak gewoon nog een paar banners;

"Minimaal 10, maximaal 50."
 
Back
Top