A
Anonymous
Guest
Net even op Gamekings aangehoord wat er allemaal te zien en te spelen is, Vet! Ik ga ook maar eens kijken. Wie gaat er nog meer naar toe?
Psykick":15ujwiyb said:Gamescom! I rest my case :lol:
ckong":xij803rn said:Psykick":xij803rn said:Gamescom! I rest my case :lol:
Ik weet het, dé beurs op gamegebied in Europa. Ben er de eerste 2x geweest, als gewone bezoeker. Toen besloten er nooit meer naar toe te gaan, te massaal, te druk waardoor je niets ziet, veel te veel duitsers, te lange rijen, etc.
Ik weet niet hoe Firstlook is, maar het kan nooit erger zijn. En het is een stuk dichterbij, en je ziet hetzelfde. En je kunt ook nog een beetje retro gamen.
En de chicks zijn net zo nice, denk ik.![]()
Ik ben er in ieder geval op zaterdag, maar misschien ook wel 2 dagen.
Jinxz":13gjpwlt said:Ik ben er beide dagen met een deel van een standJe kunt me vinden op de stand bij magix buttons.
ckong":3kjvd0je said:Eurocade is ook aanwezig op Firstlook, met een aantal classic cabs.![]()
Mocht je dus geen zin hebben om uren in een lange rij te gaan staan, kom dan langs bij ons.![]()
![]()
Jinxz":2mtsru8m said:ckong":2mtsru8m said:Eurocade is ook aanwezig op Firstlook, met een aantal classic cabs.![]()
Mocht je dus geen zin hebben om uren in een lange rij te gaan staan, kom dan langs bij ons.![]()
![]()
Nice, ik claim de DK voor beide dagen![]()
Marcosan30":13p4rslq said:He Chris,
Dat je had heb moeten werken kon je wel zien op gamekings man!
Moet je maar even checken kerel, je sticks komen duidelijk in beeld.
P.s: Monique sluyter helaas niet kunnen ontdekken![]()
Cageman":djf6m3y5 said:Monique Sluyter..? Nice. Staat haar goed, zo'n classic cab. Qua leeftijd schelen de twee niet veel ;-)
Monique Sluyter..? Nice. Staat haar goed, zo'n classic cab. Qua leeftijd schelen de twee niet veel ;-)