What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Final fantasy 7

groo1306":3ljclpt9 said:
Ik las dit onderstaande bericht en maakte daarna een vreugdesprong:
Pics or it didn't happen :mrgreen:

Ben het met je eens. Heerlijke ontwikkeling, hoewel ik nooit een echte FF-fan ben geweest. Ik ben nog altijd wel lekker te krijgen voor een leuke RPG, dus helemaal o.k. dit :)
 
ik zag die teaser en was ook heel blij, dit is het enige spel waarvan ik een remake zou willen
 
Final Fantasy 7 is wat mij betreft de beste game ooit. Ben groot FF fan, toen mn vriendin voor de eerste keer bij me langs kwam en de rij met FF games zag (heb er redelijk wat, ook dubbel voor verschillende platformen) dacht ze dat het een of andere Japanse pornoserie was :-).

Destijds hard gespaard en mijn N64 moeten verkopen om de PS1 inclusief FF7 te kunnen kopen. Heb deze nog steeds in huis!

Grote kans dat de PS4 er ook komt als deze remake uit komt. Hoop zelfs op een speciale PS4 versie met deze game!!
 
Hahaha final fantasy een pornoserie. Geweldig. :mrgreen:

Leuk om te lezen dat er meerdere FF fans zijn.
 
Mixed feelings about this one. Origineel was een erg goede RPG, helemaal gaar gespeeld ook.
Ik zou om die reden de game nooit meer spelen. Heb alles echt al uit deze RPG gehaald en ken de muziek en het verhaal zo ongeveer uit mijn hoofd. Leuk voor de generatie die deze game nooit speelde, maar niet voor mij denk ik.
 
Gedeeltelijk ben ik ook wel eens met je, Baki. Ik heb altijd met plezier dit spel gespeeld en de muziek draai ik nog regelmatig. Maar in die 20 jaar is er veel veranderd en ben ik erg nieuwsgierig wat ze van de graphics en geluid hebben gedaan. Ik moet wel zeggen, als ze wat met het verhaal hebben gedaan dan ben ik er gelijk klaar mee.
 
Baki":wujtq15o said:
Mixed feelings about this one. Origineel was een erg goede RPG, helemaal gaar gespeeld ook.
Ik zou om die reden de game nooit meer spelen. Heb alles echt al uit deze RPG gehaald en ken de muziek en het verhaal zo ongeveer uit mijn hoofd. Leuk voor de generatie die deze game nooit speelde, maar niet voor mij denk ik.

Heb je de zogeheten weapon bosses verslagen?
Zo niet, reden om te spelen.
 
Ik heb zowel de pal als de usa versie uitgespeeld destijds en ja ook alle Weapons verslagen (zit een extra in de usa versie). Ik heb de game zo lang gespeeld dat ik zelfs 2x Kinghts of the Round Materia op max lvl had.

Ik ga het maar eens afwachten. Ik speel liever onbekende games die eraan zitten te komen en Last Guardian gaat veel van mijn tijd krijgen :)

Maar ik hoop dat ze dezelfde sfeer, feel, etc kunnen vangen in deze remake, dat gun ik iedereen die de game gaat spelen. Maar de speciale en heftige momenten uit het origineel zullen nooit dezelfde impact hebben, je weet ze nml al.
 
Baki":vawj6igz said:
Ik heb zowel de pal als de usa versie uitgespeeld destijds en ja ook alle Weapons verslagen (zit een extra in de usa versie). Ik heb de game zo lang gespeeld dat ik zelfs 2x Kinghts of the Round Materia op max lvl had.

Ik ga het maar eens afwachten. Ik speel liever onbekende games die eraan zitten te komen en Last Guardian gaat veel van mijn tijd krijgen :)

Maar ik hoop dat ze dezelfde sfeer, feel, etc kunnen vangen in deze remake, dat gun ik iedereen die de game gaat spelen. Maar de speciale en heftige momenten uit het origineel zullen nooit dezelfde impact hebben, je weet ze nml al.

Duidelijk totaal kapot gespeeld, respect :)
 
Back
Top