A
Anonymous
Guest
Hey PES lovers! :lol:
Whats up?
Ik zeg PES lovers want de meeste hier zullen de Fifa games wel haten, en EA is natuurlijk de duivel, maar goed.***
Wat vinden jullie van Fifa 2006? Hebben jullie de gratis demo aangevraagd, of de game zelfs per ongeluk al gekocht?
Ik heb enkel de demo, en ik moet eerlijk bekennen, misschien dat het daarbij alleen maar blijft.
Ik zal wat vertellen, ik ben een grote fan van de Fifa games ( :shock: ), ik weet nog dat ik als een kid die games helemaal kapot speelde op de Megadrive, en dat ik het er net echt uit vond zien ( :lol:, nu weet ik wel beter), maar Fifa 2006... fuck die demo, to be honest, ik vond 'em echt kut
. Ik vond de besturing echt fucked up, ik hou eigenlijk helemaal niet van de analoge controls, en in Fifa 2006 is dit de enige manier om je elftal over het veld te bewegen, de d-pad word voor een ander doel gebruikt (God knows what), het speelde gewoon niet lekker!!
Ik zie wel dat Fifa 2006 overal hoge cijfers krijgt, en met PES vergeleken word, maar argh, dat wil ik helemaal niet! Fifa moet Fifa blijven, en PES moet PES blijven. Door die hoge cijfers geef ik de game vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar in tegenstelling tot zo'n beetje alle andere Fifa games die ik bezit, zal ik deze niet direct kopen, maar eerst huren of whatever. Bummer :roll:.
*** note, slechts een joke guys, dont be offended
Whats up?
Ik zeg PES lovers want de meeste hier zullen de Fifa games wel haten, en EA is natuurlijk de duivel, maar goed.***
Wat vinden jullie van Fifa 2006? Hebben jullie de gratis demo aangevraagd, of de game zelfs per ongeluk al gekocht?
Ik heb enkel de demo, en ik moet eerlijk bekennen, misschien dat het daarbij alleen maar blijft.
Ik zal wat vertellen, ik ben een grote fan van de Fifa games ( :shock: ), ik weet nog dat ik als een kid die games helemaal kapot speelde op de Megadrive, en dat ik het er net echt uit vond zien ( :lol:, nu weet ik wel beter), maar Fifa 2006... fuck die demo, to be honest, ik vond 'em echt kut
Ik zie wel dat Fifa 2006 overal hoge cijfers krijgt, en met PES vergeleken word, maar argh, dat wil ik helemaal niet! Fifa moet Fifa blijven, en PES moet PES blijven. Door die hoge cijfers geef ik de game vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar in tegenstelling tot zo'n beetje alle andere Fifa games die ik bezit, zal ik deze niet direct kopen, maar eerst huren of whatever. Bummer :roll:.
*** note, slechts een joke guys, dont be offended