Trailblazer
1CC Aspirant
Nu we toch bezig zijn, ik heb een Daytona cab hier staan met een Sega Rally PCB. Maarrrrrrr de FFB deed en doet het niet (is Ken's cab geweest en het lukte ook niet ttv de overname) en ik wil daar toch eens werk van gaan maken. Wat kan ik hieraan doen? Moet ik een matching pcbtje hebben daarvoor of what? Ken wist het destijds ook niet maar wellicht is de oplossing makkelijker dan het lijkt. Tips anyone?