What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FFB inbouwen in een Upright.

michelze

Cabinet Dweller
Heren,

Weten jullie of het mogelijk is om FFb in te bouwen in een Upright cabinet.
Dwz. Is er ruimte voor een motor met toebehoren.
Als ik een spare stuurkolom heb met alles er op en er aan, is deze dan over te plaatsen in een upright.
Nog even los van de games die ik wil draaien (want die moeten dan wel ffb ondersteunen)
 
Ik bedoel meer, welk FFB systeem wil je erin. Als je Chihiro of Naomi zegt, is dat Model 3 ;)
 
Yep,

Of ik er aan begin weet ik nog niet. Maar 18 Wheeler met een F355 stuur en FFB.
Uiteindelijk er F355 en/of outrun 2 er in zien te draaien.

Maar weet niet of de effort tijd / geld het wel waard is. Wil wel weten of het uberhaupt kan...
 
Voor het inbouwen zou misschien nog wel plek zijn, maar dat wordt wel veel hack & slash werk, tenzij je een crazy taxi upright als basis zou nemen bv.

Hou er ook rekening mee dat zo'n dashboard natuurlijk een kilo of 10-15 weegt best heftige krachten overbrengt naar het stuurwiel. Geen idee hoe dat gaat met een staande Naomi. Ik kan wel eens een dash voor je opmeten (hoogte en diepte van het mechanisme).
 
Ik zit er ernstig. aan te twijfelen om de gok te wagen.
kan wel aan een f355 dash komen, chihiro ourun heb ik reeds.
moet ik wel ff de Naomi met 18wheeler zien te slijten, dat gaat dan van mijn investering af.
waar moet ik op rekenen ? 50, 75, of 100 euro voor deze 18 Wheel Naomi + rom bordje ?

Ik zie het wel. vriendin zal er niet heel gelukkig van worden denk ik. :lol:
 
Back
Top