btw dan ga ik zeker mee!rklok":3bm3h14m said:Ja inderdaad, dat moet zeker een internationaal uitje worden met wat Nozomimembers naar Parijs , als hij zijn deuren opent....
Psykick":2itzq6f4 said:Wat een geile setup zeg en idd die Aero mag er zeker wezen. Ook de enige die ik tot nu te heb gezien met die Aero Table art aan de zijkant. Cool 8)
Gaat straks net zo glimmen bij jou Onno, don't worryNice Ronnie
Die table shinet echt wel!
* opdoet*
MarsMan":2ck9uxyq said:Fantastisch Ronnie!
Heb die Aero Table helemaal zelf met de hand gespoten, was dat goed te doen?
Mooie blauwe krukjes trouwens, heb je nog meer hiervan in de aanbieding?