mustbeDreaming
Cabinet Dweller
+1 voor Psykick!
Sp33dFr34k":2bsaumce said:Een dikke +1 voor Netaxe, hij is een held!![]()
waiwainl":rxr68vnj said:Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).
Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T. :x
Alle info is welkom!
NeTaXe":1ydzjnra said:waiwainl":1ydzjnra said:Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).
Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T. :x
Alle info is welkom!
Nog steeds niet binnen?