What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 for must be dreaming !
Good price
good product
good communication
Good packing
Fast delivery!
 
+1 voor Hasan, die helemaal vanaf Texel naar Zoetermeer is gereden voor mijn PDP V401 :mrgreen:

Wat een bakbeest is het, kan niet wachten tot ie op zijn plek staat voor de Cave touch in mijn gameroom
 
+1 Cageman voor Sega ST-V Mobo + Shienryu & Rambo3 - uitstekende verpakking!

(Wat is Rambo 3 toch een slecht spel! :mrgreen: )
 
-1 voor bjt, belooft me eerst TENGAI PSIKYO; zelfs afspraak om het op te halen; zegt ie af omdat 'het geluid niet goed is', zie ik nu op AO dat ie hem verkocht heeft!
:vomit:
 
-1 hem daar maar, hier komt hij nooit meer.

Lijkt wel marktplaats. Daar hoor je niks meer zodra je het rekening nummer doorgeeft.
Had laatst op MP, dat iemand vroeg of ik het geld wilde terugstorten, omdat hij iets anders wilde.
 
kwam bjt via dit forum bij je uit, Bastiaan? Zo ja, PM me even de details over onder welk account/naam hij dit heeft gedaan. BJT is een tijdje geleden op eigen initiatief hier vertrokken, zoals DaDude al aangeeft.
 
Back
Top